Najnowsze ZLECENIA

Zorganizowanie pikniku rodzinnego. Uczestnikami pikniku będą pracownicy Instytutu Lotnictwa (ILot) i General Electric Company Polska Sp. z o.o. (GECP) wraz z rodzinami.



Typ ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj zamówienia:
Usługi
Kategoria zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Typ ogłoszenia
Usługi rozrywkowe
Zamawiający:
Instytut Lotnictwa
Rodzaj zamawiającego:
Inny: instytut badawczy
Miasto:
Warszawa
Województwo:
mazowieckie
Tryb udzielenia zamówienia:
Negocjacje z ogłoszeniem
Termin składania wniosków:
04-05-2016
Data publikacji ogłoszenia:
25-04-2016
Numer ogłoszenia:
45833 - 2016

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych
Wszelkie uwagi wnioski dotyczące publikowanych treści nalezy kierować na adres strony
www.uzp.gov.pl

Treść przetargu:
Warszawa: Zorganizowanie Pikniku Rodzinnego. Uczestnikami Pikniku Będą Pracownicy Instytutu Lotnictwa (ILot) I General Electric Company Polska Sp. Z O.O. (GECP) Wraz Z Rodzinami.

Numer Ogłoszenia: 45833 - 2016; Data Zamieszczenia: 25.04.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Lotnictwa , al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8460011, faks 022 8466567.

Adres Strony Internetowej Zamawiającego:
www.ilot.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
Zorganizowanie pikniku rodzinnego. Uczestnikami pikniku będą pracownicy Instytutu Lotnictwa (ILot) i General Electric Company Polska Sp. z o.o. (GECP) wraz z rodzinami..

II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
usługi.

II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
2.Wykonawca zorganizuje piknik rodzinny zgodnie z projektem i programem zaakceptowanym przez Zamawiającego przy następujących założeniach: a.impreza zamknięta, na świeżym powietrzu (+ zabezpieczenia uczestników w przypadku pogody deszczowej); b.termin imprezy: 11.06.2016r. c.czas trwania imprezy: 12:00 - 20:00; d.uczestnicy: pracownicy ILOT i GECP wraz z rodzinami (osoby dorosłe oraz dzieci); e.szacowana liczba uczestników: 3000 osób; i.2100 osób dorosłych; ii.300 dzieci w wieku 0-3 lata; iii.350 dzieci w wieku 4-9 lat; iv.250 dzieci w wieku 10-18; b.miejsce imprezy: Wyścigi Konne, Służewiec c.planowany program pikniku: 12:00 - rozpoczęcie spotkania przez prowadzącego, przedstawienie dostępnych atrakcji, otwarcie wszystkich punktów gastronomicznych, uruchomienie atrakcji; 14:00, 16:00, 18:00 - konkursy dla dzieci z nagrodami prowadzone ze sceny; O każdej pełnej godzinie - prowadzący przypomina o dostępnych atrakcjach; 16:00 - 17:00 - dyskoteka dla najmłodszych; 20:00 - zakończenie pikniku przez prowadzącego; d. spotkanie będzie prowadzone w języku polskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku do niniejszego ogłoszenia i umieszczony jest na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce przetargi i ogłoszenia, przy postępowaniu nr 26DEZ16..

II.1.5)


Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.30.00.00-4, 55.30.00.00-3.

II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
nie.

II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 11.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Przewiduje Się Udzielenie Zaliczek Na Poczet Wykonania Zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza I Doświadczenie

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. posiadają wiedzę i doświadczenie: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 imprezę plenerową dla nie mniej niż 1000 osób, odbywającą się jednego dnia, o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wykaz usług dodatkowych-szczegółowy opis dotyczący wykazu usług dodatkowych określony jest w załączniku do niniejszego ogłoszenia, który umieszczony jest na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce przetargi i ogłoszenia, przy postępowaniu nr 26DEZ16

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana Liczba Wykonawców, Którzy Zostaną Zaproszeni Do Udziału W Postępowaniu:
5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Do składania ofert wstępnych Zamawiający zaprosi 5 Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu. Jeżeli warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione przez 4 lub mniej Wykonawców Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wszystkich Wykonawców, którzy spełnili warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli powyższe warunki spełni więcej niż 5 Wykonawców - do składania ofert wstępnych Zamawiający zaprosi tych pięciu (5) Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz uzyskają największą ilość punktów zgodnie z poniżej wskazanym sposobem przyznawania punktów. Za każdą dodatkowo (ponad warunek udziału w postępowaniu) należycie zrealizowaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługę, wykazaną w wykazie usług dodatkowych - załącznik nr 6 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (usługi wykazane w wykazie usług głównych nie będą brane pod uwagę) polegającą na zrealizowaniu co najmniej 1 eventu lub imprezy dla nie mniej niż 1000 osób, odbywającej się jednego dnia, o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000 zł (a w przypadku, jeżeli wartość eventu lub imprezy została w umowie wyrażona w walucie obcej - równowartość 200 000 PLN brutto wg średniego kursu NBP z dnia wykonania zamówienia) wraz z załączeniem do każdej wykazanej usługi dowodu potwierdzającego jej należyte wykonanie - Wykonawca otrzyma 1 pkt, W przypadku gdy nie będzie możliwe wyłonienie pięciu Wykonawców z uwagi na fakt zdobycia przez dwóch lub większą liczbę Wykonawców takiej samej ilości punktów, Zamawiający spośród nich wybierze tych Wykonawców, u których łączna wartość usług będzie najwyższa. Jeżeli po zastosowaniu obu ww. kryteriów oceny nadal nie będzie możliwe wyłonienie pięciu Wykonawców z uwagi na fakt, że kilku Wykonawców zajmie ostatnie, równorzędne miejsce, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych piątego i każdego następnego Wykonawcę, którzy uzyskają tożsamą liczbę punktów i wykażą tożsamą wartość usług. Brak wskazania danych identyfikujących usługi dodatkowe (nie wymagane bezwzględnie) lub brak wskazania tychże usług, lub dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie nie będzie uzupełniany.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 5
2 - Zapewnienie zadaszenia dla uczestników imprezy w przypadku deszczowej pogody - 30
3 - Scenografia - 65
IV.2.2)

Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY

Przewiduje Się Istotne Zmiany Postanowień Zawartej Umowy W Stosunku Do Treści Oferty, Na Podstawie Której Dokonano Wyboru Wykonawcy:

Dopuszczalne Zmiany Postanowień Umowy Oraz Określenie Warunków Zmian

określone w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)

Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ilot.edu.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 11/114, 02-256 Warszawa, bud. X2, pokój 1.1B.

IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
04.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, kancelaria ogólna, budynek A..

IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje Dodatkowe, W Tym Dotyczące Finansowania Projektu/Programu Ze Środków Unii Europejskiej:
Zamawiający dopuszcza składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej z zastrzeżeniem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, który należy złożyć wraz z załącznikami w formie pisemnej. Każda ze stron postępowania na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji przekazanej za pomocą poczty elektronicznej. Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków..

IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie