Najnowsze ZLECENIA

Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych



Typ ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Kategoria zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Typ ogłoszenia
Toner do drukarek laserowych/faksów
Zamawiający:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie
Rodzaj zamawiającego:
Administracja rządowa terenowa
Miasto:
Warszawa
Województwo:
mazowieckie
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Termin składania wniosków:
09-06-2016
Data publikacji ogłoszenia:
01-06-2016
Numer ogłoszenia:
1/2016/64757

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych
Wszelkie uwagi wnioski dotyczące publikowanych treści nalezy kierować na adres strony
www.uzp.gov.pl

Treść przetargu:
Warszawa: Zakup Wraz Z Dostawą Materiałów Eksploatacyjnych

Numer Ogłoszenia: 64757 - 2016; Data Zamieszczenia: 01.06.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
dostawy.

II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów (tonery, tusze, taśmy i inne akcesoria) dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie. 2. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń do których są przeznaczone, wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Wykaz zamawianych materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik Nr 6 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy (zał. nr 6 do SIWZ) odpowiednio na adres: a) Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie, ul. Mińska 25 b) Placówki Terenowej KRUS w Siedlcach, ul. Brzeska 39, c) Placówki Terenowej KRUS w Płocku, ul. Otolińska 25, d) Placówki Terenowej KRUS w Ostrołęce, ul. Kuklińskiego 3, e) Placówki Terenowej KRUS w Radomiu, ul. Narutowicza 11/13, f) Placówki Terenowej KRUS w Ciechanowie, ul. Sienkiewicza 81. 5. Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie zrealizowana jednorazowo. 6. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, bez żadnych elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych. Kaseta z tonerem musi posiadać zabezpieczenie uniemożliwiające wysypanie proszku tonera podczas transportu czy magazynowania. 7. Wszystkie materiały eksploatacyjne (oryginalne czy też równoważne) muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany, oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwą producenta. 8. Dostarczone przez wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do zamawiającego. 9. Zamawiający zainteresowany jest zakupem materiałów eksploatacyjnych o najwyższej jakości, zapewniających bezawaryjną pracę sprzętu. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert równoważnych w stosunku do asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia i załączniku Nr 6 do SIWZ. 11. Artykuł równoważny musi być artykułem fabrycznie nowym, nieregenerowanym i nie posiadającym żadnych elementów wcześniej używanych czy modyfikowanych. 12. Wykonawca może zaproponować taki produkt równoważny, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe i właściwości jak produkt określony w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności musi być zagwarantowana nie gorsza jakość wydruku, taka sama lub lepsza wydajność czy pojemność. 13. Wydajność artykułów równoważnych winna zostać odpowiednio stwierdzona testami przeprowadzonymi wg standardów norm ISO, tj: - ISO/IEC 19752 - norma pomiarów wydajność tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, - ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych - ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 - norma pomiarów wydajności nabojów do drukarek atramentowych, 14. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. 15. Artykuły równoważne winny być wytwarzane w systemie zarządzania jakością zgodną z wymogami normy ISO 9001: 2000 lub ISO 9001: 2008 (lub równoważną). 16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego, bądź przewidują rozwiązania lepsze od wymaganych, 17. Na potwierdzenie, iż oferowane artykuły równoważne są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i jakościowych w odniesieniu do asortymentu określonego w załączniku nr 6 do SIWZ (dotyczy tonerów), wykonawca winien dołączyć do oferty, między innymi: a) raporty z testów wydajności wykonanych wg standardów norm: ISO/IEC 19752 norma dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19758 norma dla tonerów kolorowych i normy ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych, przy czym raporty z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie i określać wydajności przetestowanego produktu, Dokumenty winny zostać wystawione przez producenta równoważnych materiałów eksploatacyjnych lub ich importera. b) certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 lub równoważnymi normami jakościowymi, 18. Zamawiający dopuszcza do złożenia z ofertą wymaganych dokumentów w postaci raportów z testów przeprowadzonych przez niezależne jednostki badawcze na zgodność z ww. normami ISO, wydanych przez producenta lub importera równoważnego materiału eksploatacyjnego na podstawie badań wraz z deklaracjami zgodności dla wydajności produktów zgodnie z przywołanymi normami ISO, przy czym dołączone wyniki testów winny mieć formę raportów przewidzianych ww. normami ISO. 19. Dokumenty, o których mowa w pkt 17 muszą być złożone w języku polskim bądź przetłumaczonych na język polski w formie oryginału lub kopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 20. Artykuły równoważne winny być określone w załączniku nr 6 do SIWZ poprzez nazwę producenta zamienników, symbolu/kodu artykułu oraz poprzez informację co do wydajności/pojemności/gramatury. 21. Wykonawca oferujący artykuły równoważne winien dołączyć do oferty wzór opakowania oferowanego artykułu równoważnego w postaci wydruku ze strony producenta czy fotografii. Informacje takie mogą zostać dołączone do oferty w postaci elektronicznej (dyskietka, krążek). 22. Na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i odbioru na własny koszt bezpłatnych próbek/testerów oferowanych materiałów równoważnych w terminie do 7 dni liczonych od daty wezwania, Zamawiający zastrzega sobie prawo przetestowania załączonego produktu. Zamawiający zwróci próbki/testery wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek. Zwrot próbek/testerów nie dotyczy wykonawcy, który zostanie wyłoniony w postępowaniu przetargowym do realizacji zadania. 23. Wykonawca składający ofertę na dostawę materiałów eksploatacyjnych musi zagwarantować w formie oświadczenia (o treści jak w załączniku nr 4 do SIWZ), że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów eksploatacyjnych (oryginalnych, równoważnych, testerów) pokryje koszt naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy. 24. Część urządzeń biurowych posiada aktualną gwarancję producenta. Jeśli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy stosowania materiałów równoważnych zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków - wykonawca składający ofertę równoważną winien dodatkowo złożyć oświadczenie o treści jak w załączniku nr 5 do SIWZ. 25. W przypadku, gdy jakiś produkt wymieniony w załączniku nr 6 do SIWZ został wycofany z produkcji i nie spełnia wymagań zawartych w pkt 8, wówczas Zamawiający dopuszcza produkt wyprodukowany wcześniej. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu powyższe okoliczności (załączyć oświadczenie producenta o wycofaniu danego produktu z produkcji). 26. Warunki realizacji zamówienia zostały określone również we wzorze umowy..

II.1.5)


Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 30.19.23.20-0, 30.19.21.13-6, 30.23.70.00-9.

II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
nie.

II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja Na Temat Wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia Do Wykonywania Określonej Działalności Lub Czynności, Jeżeli Przepisy Prawa Nakładają Obowiązek Ich Posiadania

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.2) Wiedza I Doświadczenie

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto - polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów w szczególności tonery, tusze, taśmy

III.3.3) Potencjał Techniczny

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.4) Osoby Zdolne Do Wykonania Zamówienia

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.5) Sytuacja Ekonomiczna I Finansowa

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz powinien zawierać dostawy potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. III.3.2);
III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Oferty, wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III, Formularze i Załączniki, 2. Dowód wniesienia wadium, 3. Pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa) [wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum], 4. Dokumenty potwierdzające zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku określonym w pkt. IV.3 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 50
2 - Jakość - 50
IV.2.2)

Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY

Przewiduje Się Istotne Zmiany Postanowień Zawartej Umowy W Stosunku Do Treści Oferty, Na Podstawie Której Dokonano Wyboru Wykonawcy:

Dopuszczalne Zmiany Postanowień Umowy Oraz Określenie Warunków Zmian

Umowa zostanie zawarta według wzoru zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)

Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.krus.gov.pl/zadania-krus/zamowienia-publiczne/
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, I piętro pok. nr 113.

IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
09.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, parter pok. nr 2 (kancelaria).

IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie