Najnowsze ZLECENIA

Wykonanie Wymiany rynien I rur spustowych dachów część I zamówienia i naprawa ogrodzenia terenu szkoły 15 przęseł i pomalowanie I piętra ( część II zamówienia) w Zespole Szkół Gminnych Nr 3 przy ulicy Żabie Oczko 1 w Milanówku



Typ ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Kategoria zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Typ ogłoszenia
Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
Zamawiający:
Zespół Szkół Gminnych nr 3 im. F. Chopina
Rodzaj zamawiającego:
Zespół Szkół Gminnych
Miasto:
Milanówek
Województwo:
mazowieckie
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Termin składania wniosków:
05-07-2016
Data publikacji ogłoszenia:
20-06-2016
Numer ogłoszenia:
1/2016/93801

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych
Wszelkie uwagi wnioski dotyczące publikowanych treści nalezy kierować na adres strony
www.uzp.gov.pl

Treść przetargu:
Milanówek: Wykonanie Wymiany Rynien I Rur Spustowych Dachów Część I Zamówienia I Naprawa Ogrodzenia Terenu Szkoły 15 Przęseł I Pomalowanie I Piętra ( Część II Zamówienia) W Zespole Szkół Gminnych Nr 3 Przy Ulicy Żabie Oczko 1 W Milanówku

Numer Ogłoszenia: 93801 - 2016; Data Zamieszczenia: 20.06.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Gminnych nr 3 im. F. Chopina , ul. Żabie Oczko 1, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583460, faks 022 7583460.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zespół Szkół Gminnych Nr 3 w Milanówku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
wykonanie Wymiany rynien I rur spustowych dachów część I zamówienia i naprawa ogrodzenia terenu szkoły 15 przęseł i pomalowanie I piętra ( część II zamówienia) w Zespole Szkół Gminnych Nr 3 przy ulicy Żabie Oczko 1 w Milanówku.

II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
roboty budowlane.

II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany wszystkich rynien i rur spustowych na dachach budynków na terenie Zespołu Szkół Gminnych Nr 3 przy ulicy Żabie Oczko 1 wraz z halą sportową jako I część zamówienia i ciąg dalszy remontu ogrodzenia od strony ulicy Żabie Oczko ( 15 przęseł) oraz prace malarskie na I piętrze budynku Szkoły jako część II zamówienia. Zakresy przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawierają kosztorysy ślepe załączniki nr 8 Część I przetargu i 8a Część II przetargu do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót załącznik nr 8b do SIWZ. Zbiorcze zestawienie kosztów w poszczególnych częściach stanowi Tabela Kosztowa załącznik Nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. UWAGA: Ze względu na wykonywanie prac na dachach należy zabezpieczyć teren prac przed dostępem osób postronnych ( bariery i taśmy ostrzegawcze) z oznakowanej strefy prac. Ewentualne roboty nieprzewidziane nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót STWiORB. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ekspertyzy, certyfikaty itp. Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac: - robot dekarskich..

II.1.5)

V
Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających:
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
Do 20% wartości zamówienia podstawowego w każdej z części przetargu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.26.00.00-7, 45.26.19.00-3, 45.45.00.00-6, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Rozpoczęcie: 18.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja Na Temat Wadium:
1800,0 złotych część I przetargu, 1000,0 złotych część II przetargu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia Do Wykonywania Określonej Działalności Lub Czynności, Jeżeli Przepisy Prawa Nakładają Obowiązek Ich Posiadania

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Na etapie przetargu wystarczy oświadczenie przedłożone w powyższej sprawie wg wzoru z załącznika Nr 9 do SIWZ Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia//nie spełnia.

III.3.2) Wiedza I Doświadczenie

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Należy wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 60.000,0 zł brutto za jedno zadanie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i odebrane (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia//nie spełnia.

III.3.3) Potencjał Techniczny

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji) - Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 60.000,0 zł brutto za jedno zadanie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i odebrane. (załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.5) Sytuacja Ekonomiczna I Finansowa

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ). Na etapie procedury przetargo wej wystarczy oświadczenie, iż dana osoba posiada stosowne uprawnienia. Przed zawarciem umowy należy dostarczyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Od osób wskazanych do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (kierownik budowy, kierownicy robót) wymaga się przynależności do samorządu zawodowego wynikającego z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane lub spełnienie art. 12a tejże ustawy ( nabycie praw do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonej działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji) - Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 60.000,0 zł brutto za jedno zadanie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i odebrane. (załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:

potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 80
2 - Termin realizacji - 10
3 - Termin płatności - 10
IV.2.2)

Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY

Przewiduje Się Istotne Zmiany Postanowień Zawartej Umowy W Stosunku Do Treści Oferty, Na Podstawie Której Dokonano Wyboru Wykonawcy:

Dopuszczalne Zmiany Postanowień Umowy Oraz Określenie Warunków Zmian

W przypadku zmian urzędowych stawek podatku Vat.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)

Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
http://zsg3.pl/news.php
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
sekretariacie Zespołu Szkół Gminnych Nr 3 przy ulicy Żabie Oczko 1 w Milanówku.

IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
05.07.2016 godzina 12:00, miejsce: sekretariacie Zespołu Szkół Gminnych Nr 3 przy ulicy Żabie Oczko 1 w Milanówku.

IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
wykonanie wymiany wszystkich rynien i rur spustowych na dachach budynków na terenie Zespołu Szkól Gminnych Nr 3 przy ulicy Żabie Oczko 1 wraz z halą sportową jako I część zamówienia.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany wszystkich rynien i rur spustowych na dachach budynków na terenie Zespołu Szkół Gminnych Nr 3 przy ulicy Żabie Oczko 1 wraz z halą sportową jako I część zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.26.00.00-7, 45.26.19.00-3.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Rozpoczęcie: 18.07.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 80
2. termin realizacji prac - 10
3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
remont ogrodzenia od strony ulicy Żabie Oczko 15 przęseł oraz prace malarskie na I piętrze budynku Szkoły jako część II zamówienia..

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
remontu ogrodzenia od strony ulicy Żabie Oczko 15 przęseł oraz prace malarskie na I piętrze budynku Szkoły jako część II zamówienia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.45.00.00-6, 45.40.00.00-1.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Rozpoczęcie: 18.07.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 80
2. termin realizacji prac - 10
3. termin płatności - 10