Najnowsze ZLECENIA

Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 43/ZP/16).



Typ ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj zamówienia:
Usługi
Kategoria zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Typ ogłoszenia
Dodatkowe usługi biurowe
Zamawiający:
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Rodzaj zamawiającego:
Administracja samorządowa
Miasto:
Warszawa
Województwo:
mazowieckie
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Termin składania wniosków:
02-06-2016
Data publikacji ogłoszenia:
25-05-2016
Numer ogłoszenia:
1/2016/58629

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych
Wszelkie uwagi wnioski dotyczące publikowanych treści nalezy kierować na adres strony
www.uzp.gov.pl

Treść przetargu:
Warszawa: Wykonanie Usług Przetwarzania Tekstu, Komputerowego Maszynopisania Oraz Dodatkowych Usług Biurowych (Sprawa Nr 43/ZP/16).

Numer Ogłoszenia: 58629 - 2016; Data Zamieszczenia: 25.05.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 22 4435600.

Adres Strony Internetowej Zamawiającego:
www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 43/ZP/16)..

II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
usługi.

II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Każda z części zamówienia obejmuje ten sam zakres usług (zadań) do wykonania, jedna część równa się jeden Wykonawca. W postępowaniu zostanie wybranych maksimum trzech Wykonawców, po jednym w każdej części zamówienia. W ramach realizacji każdej części zamówienia należy wykonywać w szczególności n/w usługi: 1) przetwarzanie tekstu, usługi komputerowego maszynopisania, przygotowywania pism oraz innych dokumentów (pakiet Ms Office, SIGNUM, OTAGO), 2) dodatkowe usługi biurowe: a) kompletowanie dokumentacji w ramach bieżącej działalności komórki organizacyjnej, b) tworzenie paczek dokumentów i przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnych, c) przygotowywanie dokumentów w celu przekazania do archiwum zakładowego, d) kserowanie dokumentów do dalszej windykacji, e) przygotowywanie projektów pism na podstawie dokumentów źródłowych, f) przygotowywanie reklamacji pism i ZPO (Zwrotnych Potwierdzeń Odbioru). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla wszystkich 3 części zamówienia jest taki sam i został określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy, w szczególności wskazuje ilości poszczególnych usług do wykonania przez Wykonawcę w czasie 1 godziny. Na każdego Wykonawcę (na każdą część zamówienia) zostało przewidziane 944 godzin wykonywania usług, jednak nie mniej niż 200 godzin. Osoba wskazana do wykonywania przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert musi mieć ukończone 18 lat oraz ukończoną co najmniej szkołę średnią. Zamawiający będzie zlecał wykonanie prac określonych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, zgodnie z jego bieżącymi potrzebami. Rozliczenie za wykonanie prac będzie zgodne z faktycznie przepracowanymi ilościami godzin na podstawie Karty pracy (stanowiącej załącznik nr 3 do wzoru umowy). Przedmiot zamówienia musi być wykonywany w siedzibie Zamawiającego, w godzinach i dniach pracy Urzędu, na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru zrealizowanych usług oraz płatności określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ (wzór umowy wraz z załącznikami jest taki sam dla każdej z 3 części zamówienia). Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 18,97 złotych brutto za jedną godzinę pracy, w każdej z części zamówienia. Zamówienie (każdą część zamówienia) należy zrealizować w terminie od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.07.2016 r., do dnia 16.12.2016 r., lub do wyczerpania środków, które zostaną wskazane w § 3 ust. 1 umowy.

II.1.5)

V
Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających:
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8, 79.57.00.00-0.

II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 16.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja Na Temat Wadium:
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia Do Wykonywania Określonej Działalności Lub Czynności, Jeżeli Przepisy Prawa Nakładają Obowiązek Ich Posiadania

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

------------------------------------------------------

III.3.2) Wiedza I Doświadczenie

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Dla części od 1 do 3 zamówienia: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu prac biurowych, w szczególności: a) przetwarzaniu tekstu, b) komputerowym maszynopisaniu, c) przygotowywaniu korespondencji do wysyłki, d) archiwizowaniu dokumentów, wykonywaną przez okres minimum 4 miesięcy. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie jednej lub kilku usług, które w sumie potwierdzą wykonanie w/w zakresu prac biurowych świadczonych przez okres minimum 4 miesięcy. W przypadku zamówienia wykonywanego uznany zostanie zakres już wykonany, który potwierdzać będzie w/w warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą

III.3.3) Potencjał Techniczny

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

--------------------------------------------------------------

III.3.4) Osoby Zdolne Do Wykonania Zamówienia

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

-------------------------------------------------------------

III.3.5) Sytuacja Ekonomiczna I Finansowa

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

------------------------------------------------------------

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykaz usług dla oceny Wykonawcy w kryterium - Doświadczenie Wykonawcy, zgodnie z zasadami określonymi w części XIII pkt 4 ppkt 2 SIWZ wraz z niezbędnymi dokumentami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; W powyższym wykazie Wykonawca może wskazać usługi tylko i wyłącznie wykonywane przez Wykonawcę. UWAGA: Dokumentów określonych w ppkt 1, Wykonawca nie będzie mógł uzupełniać po terminie składania ofert, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp! 2) Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik lub, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna). 3) Dokumenty z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 4) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał: - jaki rodzaj zasobu jest udostępniany (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - w jakiej formie podmiot udostępniający będzie uczestniczył w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo itp.), - stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, kontrakt, umowa o współpracę itp.), - w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 80
2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20
IV.2.2)

Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)

Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.wola.waw.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 6,40 zł), można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pokój Nr 219.

IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
02.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, al. Solidarności 90, 01- 003 Warszawa, w pokoju Nr 219 - Zespół Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.

IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje Dodatkowe, W Tym Dotyczące Finansowania Projektu/Programu Ze Środków Unii Europejskiej:
Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: 1) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w części III.4.2); III.4.3); III.4.4), składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.

IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 43/ZP/16).

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
W ramach realizacji zamówienia należy wykonywać w szczególności n/w usługi: 1) przetwarzanie tekstu, usługi komputerowego maszynopisania, przygotowywania pism oraz innych dokumentów (pakiet Ms Office, SIGNUM, OTAGO), 2) dodatkowe usługi biurowe: a) kompletowanie dokumentacji w ramach bieżącej działalności komórki organizacyjnej, b) tworzenie paczek dokumentów i przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnych, c) przygotowywanie dokumentów w celu przekazania do archiwum zakładowego, d) kserowanie dokumentów do dalszej windykacji, e) przygotowywanie projektów pism na podstawie dokumentów źródłowych, f) przygotowywanie reklamacji pism i ZPO (Zwrotnych Potwierdzeń Odbioru). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy, w szczególności wskazuje ilości poszczególnych usług do wykonania przez Wykonawcę w czasie 1 godziny. Na każdego Wykonawcę (na każdą część zamówienia) zostało przewidziane 944 godzin wykonywania usług, jednak nie mniej niż 200 godzin. Osoba wskazana do wykonywania przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert musi mieć ukończone 18 lat oraz ukończoną co najmniej szkołę średnią. Zamawiający będzie zlecał wykonanie prac określonych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, zgodnie z jego bieżącymi potrzebami. Rozliczenie za wykonanie prac będzie zgodne z faktycznie przepracowanymi ilościami godzin na podstawie Karty pracy (stanowiącej załącznik nr 3 do wzoru umowy). Przedmiot zamówienia musi być wykonywany w siedzibie Zamawiającego, w godzinach i dniach pracy Urzędu, na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru zrealizowanych usług oraz płatności określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 18,97 złotych brutto za jedną godzinę pracy. Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.07.2016 r., do dnia 16.12.2016 r., lub do wyczerpania środków, które zostaną wskazane w § 3 ust. 1 umowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8, 79.57.00.00-0.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 16.12.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 80
2. Doświadczenie Wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 43/ZP/16).

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
W ramach realizacji zamówienia należy wykonywać w szczególności n/w usługi: 1) przetwarzanie tekstu, usługi komputerowego maszynopisania, przygotowywania pism oraz innych dokumentów (pakiet Ms Office, SIGNUM, OTAGO), 2) dodatkowe usługi biurowe: a) kompletowanie dokumentacji w ramach bieżącej działalności komórki organizacyjnej, b) tworzenie paczek dokumentów i przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnych, c) przygotowywanie dokumentów w celu przekazania do archiwum zakładowego, d) kserowanie dokumentów do dalszej windykacji, e) przygotowywanie projektów pism na podstawie dokumentów źródłowych, f) przygotowywanie reklamacji pism i ZPO (Zwrotnych Potwierdzeń Odbioru). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy, w szczególności wskazuje ilości poszczególnych usług do wykonania przez Wykonawcę w czasie 1 godziny. Na każdego Wykonawcę (na każdą część zamówienia) zostało przewidziane 944 godzin wykonywania usług, jednak nie mniej niż 200 godzin. Osoba wskazana do wykonywania przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert musi mieć ukończone 18 lat oraz ukończoną co najmniej szkołę średnią. Zamawiający będzie zlecał wykonanie prac określonych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, zgodnie z jego bieżącymi potrzebami. Rozliczenie za wykonanie prac będzie zgodne z faktycznie przepracowanymi ilościami godzin na podstawie Karty pracy (stanowiącej załącznik nr 3 do wzoru umowy). Przedmiot zamówienia musi być wykonywany w siedzibie Zamawiającego, w godzinach i dniach pracy Urzędu, na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru zrealizowanych usług oraz płatności określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 18,97 złotych brutto za jedną godzinę pracy. Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.07.2016 r., do dnia 16.12.2016 r., lub do wyczerpania środków, które zostaną wskazane w § 3 ust. 1 umowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8, 79.57.00.00-0.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 16.12.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 80
2. Doświadczenie Wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 43/ZP/16).

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
W ramach realizacji zamówienia należy wykonywać w szczególności n/w usługi: 1) przetwarzanie tekstu, usługi komputerowego maszynopisania, przygotowywania pism oraz innych dokumentów (pakiet Ms Office, SIGNUM, OTAGO), 2) dodatkowe usługi biurowe: a) kompletowanie dokumentacji w ramach bieżącej działalności komórki organizacyjnej, b) tworzenie paczek dokumentów i przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnych, c) przygotowywanie dokumentów w celu przekazania do archiwum zakładowego, d) kserowanie dokumentów do dalszej windykacji, e) przygotowywanie projektów pism na podstawie dokumentów źródłowych, f) przygotowywanie reklamacji pism i ZPO (Zwrotnych Potwierdzeń Odbioru). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy, w szczególności wskazuje ilości poszczególnych usług do wykonania przez Wykonawcę w czasie 1 godziny. Na każdego Wykonawcę (na każdą część zamówienia) zostało przewidziane 944 godzin wykonywania usług, jednak nie mniej niż 200 godzin. Osoba wskazana do wykonywania przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert musi mieć ukończone 18 lat oraz ukończoną co najmniej szkołę średnią. Zamawiający będzie zlecał wykonanie prac określonych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, zgodnie z jego bieżącymi potrzebami. Rozliczenie za wykonanie prac będzie zgodne z faktycznie przepracowanymi ilościami godzin na podstawie Karty pracy (stanowiącej załącznik nr 3 do wzoru umowy). Przedmiot zamówienia musi być wykonywany w siedzibie Zamawiającego, w godzinach i dniach pracy Urzędu, na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru zrealizowanych usług oraz płatności określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 18,97 złotych brutto za jedną godzinę pracy. Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.07.2016 r., do dnia 16.12.2016 r., lub do wyczerpania środków, które zostaną wskazane w § 3 ust. 1 umowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8, 79.57.00.00-0.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 16.12.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 80
2. Doświadczenie Wykonawcy - 20