Najnowsze ZLECENIA
Usługi drukowania plakatów, ulotek i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina oraz Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie
Typ ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj zamówienia:
Usługi
Kategoria zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Typ ogłoszenia
Usługi drukowania i dostawy
Zamawiający:
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
Rodzaj zamawiającego:
Inny: PAŃSTWOWA INSTYTUCJA KULTURY
Miasto:
Warszawa
Województwo:
mazowieckie
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Termin składania wniosków:
10-05-2016
Data publikacji ogłoszenia:
02-06-2016
Numer ogłoszenia:
1/2016/67247
Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych
Wszelkie uwagi wnioski dotyczące publikowanych treści nalezy kierować na adres strony
www.uzp.gov.pl
Treść przetargu:
Warszawa: Usługi Drukowania Plakatów, Ulotek I Materiałów Promocyjnych Dla Potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina Oraz Muzeum Fryderyka Chopina W Warszawie
Numer Ogłoszenia: 67247 - 2016; Data Zamieszczenia: 02.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina , ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 16 100, faks 22 44 16 112.
Adres Strony Internetowej Zamawiającego:
www.chopin.nifc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: PAŃSTWOWA INSTYTUCJA KULTURY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
Usługi drukowania plakatów, ulotek i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina oraz Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Usługi drukowania plakatów, ulotek i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina oraz Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie - 2 części Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 2a - Formularz cenowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 oraz załącznik nr 2b - Formularz cenowy.
II.1.5)
Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.82.30.00-9, 22.10.00.00-1, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.
II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja Na Temat Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza I Doświadczenie
Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 uPzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym w szczególności wykażą w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali: DLA CZĘŚCI NR 1 - co najmniej 1 (jedną) usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia polegającą na jednorazowej lub sukcesywnej usłudze druku o wartości równej lub większej niż 20 000,00 zł brutto. DLA CZĘŚCI NR 2 - co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia polegające na jednorazowej lub sukcesywnej usłudze druku o wartości równej lub większej niż 30 000,00 zł brutto każda z usług. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w § 10 SIWZ, w formule spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 95
2 - Termin realizacji - 5
IV.2.2)
Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje Się Istotne Zmiany Postanowień Zawartej Umowy W Stosunku Do Treści Oferty, Na Podstawie Której Dokonano Wyboru Wykonawcy:
Dopuszczalne Zmiany Postanowień Umowy Oraz Określenie Warunków Zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy w sytuacjach opisanych w istotnych postanowieniach do umowy stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.chopin.nifc.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, ul. Tamka 43 w Warszawie, pok. nr 4/3..
IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
10.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, ul. Tamka 43 w Warszawie, Kancelaria NIFC (poziom 2, wejście od ul. Tamka przez portiernię, na parterze budynku)..
IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Usługi drukowania plakatów, ulotek i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina oraz Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie.
1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Usługi drukowania plakatów, ulotek i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina oraz Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2a.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.82.30.00-9, 22.10.00.00-1, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.
3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Usługi drukowania plakatów, ulotek i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina oraz Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie..
1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Usługi drukowania plakatów, ulotek i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina oraz Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.82.30.00-9, 22.10.00.00-1, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.
3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. Termin realizacji - 5
Numer Ogłoszenia: 67247 - 2016; Data Zamieszczenia: 02.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina , ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 16 100, faks 22 44 16 112.
Adres Strony Internetowej Zamawiającego:
www.chopin.nifc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: PAŃSTWOWA INSTYTUCJA KULTURY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
Usługi drukowania plakatów, ulotek i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina oraz Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Usługi drukowania plakatów, ulotek i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina oraz Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie - 2 części Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 2a - Formularz cenowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 oraz załącznik nr 2b - Formularz cenowy.
II.1.5)
Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.82.30.00-9, 22.10.00.00-1, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.
II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja Na Temat Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza I Doświadczenie
Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 uPzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym w szczególności wykażą w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali: DLA CZĘŚCI NR 1 - co najmniej 1 (jedną) usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia polegającą na jednorazowej lub sukcesywnej usłudze druku o wartości równej lub większej niż 20 000,00 zł brutto. DLA CZĘŚCI NR 2 - co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia polegające na jednorazowej lub sukcesywnej usłudze druku o wartości równej lub większej niż 30 000,00 zł brutto każda z usług. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w § 10 SIWZ, w formule spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 95
2 - Termin realizacji - 5
IV.2.2)
Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje Się Istotne Zmiany Postanowień Zawartej Umowy W Stosunku Do Treści Oferty, Na Podstawie Której Dokonano Wyboru Wykonawcy:
Dopuszczalne Zmiany Postanowień Umowy Oraz Określenie Warunków Zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy w sytuacjach opisanych w istotnych postanowieniach do umowy stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.chopin.nifc.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, ul. Tamka 43 w Warszawie, pok. nr 4/3..
IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
10.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, ul. Tamka 43 w Warszawie, Kancelaria NIFC (poziom 2, wejście od ul. Tamka przez portiernię, na parterze budynku)..
IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Usługi drukowania plakatów, ulotek i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina oraz Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie.
1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Usługi drukowania plakatów, ulotek i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina oraz Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2a.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.82.30.00-9, 22.10.00.00-1, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.
3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Usługi drukowania plakatów, ulotek i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina oraz Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie..
1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Usługi drukowania plakatów, ulotek i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina oraz Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.82.30.00-9, 22.10.00.00-1, 79.80.00.00-2, 79.81.10.00-2.
3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. Termin realizacji - 5