Najnowsze ZLECENIA

Przeprowadzenie Badania Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich 2016/2017



Typ ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj zamówienia:
Usługi
Kategoria zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Typ ogłoszenia
Usługi badania opinii klientów
Zamawiający:
Ministerstwo Rozwoju
Rodzaj zamawiającego:
Administracja rządowa centralna
Miasto:
Warszawa
Województwo:
mazowieckie
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Termin składania wniosków:
16-06-2016
Data publikacji ogłoszenia:
03-06-2016
Numer ogłoszenia:
1/2016/69521

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych
Wszelkie uwagi wnioski dotyczące publikowanych treści nalezy kierować na adres strony
www.uzp.gov.pl

Treść przetargu:
Warszawa: Przeprowadzenie Badania Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich 2016/2017

Numer Ogłoszenia: 69521 - 2016; Data Zamieszczenia: 03.06.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Ministerstwo Rozwoju , Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 273 71 50, faks 22 273 89 22.

Adres Strony Internetowej Zamawiającego:
bip.mr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
Przeprowadzenie Badania Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
usługi.

II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Badania Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich 2016/2017. Wartość szacunkowa zamówienia: 338 131,50 zł netto.

II.1.5)


Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.34.23.10-9.

II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
nie.

II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 170.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja Na Temat Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia Do Wykonywania Określonej Działalności Lub Czynności, Jeżeli Przepisy Prawa Nakładają Obowiązek Ich Posiadania

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.3.2) Wiedza I Doświadczenie

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie 3 usługi polegające na przeprowadzeniu badań obsługi klientów z wykorzystaniem metody tajemniczy klient, każda o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, a jeśli badanie składało się z kilku komponentów - powyższy warunek dotyczy wyłącznie komponentu tajemniczego klienta.

III.3.3) Potencjał Techniczny

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.3.4) Osoby Zdolne Do Wykonania Zamówienia

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem 12 osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, a jego członkowie będą posiadali następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: a) 1 osoba (kierownik projektu) posiadająca doświadczenie w koordynacji projektów tzn. pełniła w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcję kierownika zespołu badawczego w co najmniej 5 badaniach jakości obsługi klienta z zastosowaniem metody tajemniczy klient. Funkcja kierownika badania nie może być łączona z funkcjami wskazanymi w punktach 4.1.3 b) - d) b) 2 osoby (pełniące funkcję członków zespołu badawczego), z których każda uczestniczyła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w co najmniej 3 badaniach jakości obsługi klienta z zastosowaniem metody tajemniczy klient. Poprzez uczestnictwo w badaniu Zamawiający rozumie, że każda z tych osób posiada doświadczenie w przygotowywaniu narzędzi badawczych (scenariusze, profile klientów wraz z historiami życia, kwestionariusze po wizycie) i analizie wyników, tzn. przygotowała narzędzia do m.in. trzech badań tajemniczy klient oraz jest autorem lub współautorem m.in. 3 raportów końcowych z badania (przez współautorstwo Zamawiający rozumie, że członek zespoły badawczego przygotował minimum 30% raportu końcowego) c) 1 osoba (pełniąca funkcję eksperta w zakresie Funduszy Europejskich), która posiada doświadczenie w aplikowaniu o dofinansowanie projektów w ramach Funduszy Europejskich, tj. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przygotowaniu co najmniej 3 wniosków w ramach minimum 2 programów operacyjnych, z zastrzeżeniem, że przynajmniej 1 z nich otrzymał dofinansowanie lub otrzymał pozytywną ocenę merytoryczną, przez co Zamawiający rozumie, że uzyskały one określoną w regulaminie danego konkursu wymaganą liczbę punktów w ocenie formalnej i merytorycznej, a nie uzyskały dofinansowania ze względu na ograniczoną pulę środków lub posiada doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z FE, tj. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert koordynowała realizację co najmniej 3 projektów z minimum 2 programów operacyjnych, przy czym jako koordynację rozumiany jest nadzór nad realizacją projektu. W obu przypadkach należy podać nazwy projektów współfinansowanych z FE, w realizacji których dana osoba brała udział. d) zespołem minimum 8 osób - audytorów, z których każda posiada minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji obserwacji tajemniczego klienta, tj. w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizowała minimum 30 obserwacji tajemniczego klienta w postaci wizyt osobistych i 30 obserwacji tajemniczego klienta w postaci rozmów telefonicznych.

III.3.5) Sytuacja Ekonomiczna I Finansowa

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 4.1.2. SIWZ;;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjał technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 3)Jeżeli ofertę składa pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 30
2 - Metodologia - 70
IV.2.2)

Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)

Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.mr.gov.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
Ministerstwo Rozwoju, Biuro Dyrektora Generalnego, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa.

IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
16.06.2016 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Główna Ministerstwa Rozwoju, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa.

IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje Dodatkowe, W Tym Dotyczące Finansowania Projektu/Programu Ze Środków Unii Europejskiej:
Program Operacyjny Pomoc Techniczna.

IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie