Najnowsze ZLECENIA
Remont schodów - I etap w Gimnazjum nr 11 przy ul. Podbipięty 2 w Warszawie
Typ ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Kategoria zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Typ ogłoszenia
Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
Zamawiający:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
Rodzaj zamawiającego:
Administracja samorządowa
Miasto:
Warszawa
Województwo:
mazowieckie
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Termin składania wniosków:
04-05-2016
Data publikacji ogłoszenia:
15-04-2016
Numer ogłoszenia:
1/2016/93778
Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych
Wszelkie uwagi wnioski dotyczące publikowanych treści nalezy kierować na adres strony
www.uzp.gov.pl
Treść przetargu:
Warszawa: Remont Schodów - I Etap W Gimnazjum Nr 11 Przy Ul. Podbipięty 2 W Warszawie
Numer Ogłoszenia: 93778 - 2016; Data Zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów , ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5651562, faks 022 5651562.
Adres Strony Internetowej Zamawiającego:
www.mokotow.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
Remont schodów - I etap w Gimnazjum nr 11 przy ul. Podbipięty 2 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
I etap remontu schodów obejmuje: remont schodów zewnętrznych od strony północnej budynku Szkoły (w tym: rozebranie istniejących schodów żelbetowych z parteru na piętro aż do fundamentów; w przypadku stwierdzenia, że istniejące fundamenty są uszkodzone lub usytuowane mniej niż 100 cm od poziomu terenu, rozebranie również fundamentów; wywiezienie gruzu i uporządkowanie terenu; wykonanie ocieplenia ściany budynku ze styropianu gr. 10 cm, mocowanego na kołki plastikowe do ściany w miejscu przylegania schodów i ściany nośnej; wykonanie betonowych fundamentów według projektu konstrukcji; wymurowanie ścian schodów z cegły wapienno piaskowej gr. 25 cm na zaprawie cementowo - wapiennej i ułożenie nawierzchni z płyt betonu architektonicznego, stopnice gr. 3 cm i podstopnice gr. 2 cm, na zaprawie cementowej; wykonanie żelbetowych schodów z parteru na piętro według projektu konstrukcyjnego i ułożenie nawierzchni z płyt betonu architektonicznego, stopnice gr. 3 cm i podstopnice gr. 2 cm, na zaprawie cementowej, podesty schodów należy ułożyć z 2% spadkiem skierowanym na zewnątrz; wykonanie obróbek blacharskich podestów z blachy stalowej ocynkowanej gr. 5 mm; wykonanie i zamontowanie przy schodach balustrad o wysokości 110 cm - konstrukcja balustrad z profili stalowych ocynkowanych, malowanych proszkowo w kolorze jasno szarym , wykonanych z ceowników o wymiarach 50x38x5 mm , wypełnienie siatką stalową ocynkowaną, wykonaną z drutu gr. 3 mm, o oczkach kwadratowych 2 x 2 cm; wstawienie drzwi stalowych z ościeżnicami, o wymiarach 90 x 200 cm w świetle ościeżnicy, z zamkiem zamykanym na klucz, do pomieszczenia gospodarczego mieszczącego się pod schodami; wykonanie posadzki betonowej z betonu B-10 gr. 20 cm w pomieszczeniu gospodarczym; rozbiórka istniejącego muru oporowego wraz z fundamentami; wywiezienie gruzu , uporządkowanie terenu , ułożenie warstwy ziemi urodzajnej gr. 10 cm i posianie trawy) oraz remont tarasu z towarzyszącymi schodami od strony zachodniej (frontowej) budynku Szkoły (w tym: rozebranie istniejącej nawierzchni tarasu z płytek betonowych 33 x 33 cm; odkopanie istniejących fundamentów budynku do głębokości 100 cm od poziomu terenu, oczyszczenie, wyrównanie zaprawą cementową, położenie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie warstwą styroduru gr. 5 cm.; rozbiórka istniejącej studzienki okiennej , wykonanie nowej studzienki przy istniejącym oknie piwnicznym - wyszalowanie, zazbrojenie i zabetonowanie ścianek żelbetowych do poziomu 30 cm powyżej projektowanej nawierzchni tarasu, zamontowanie na studzience nowej kraty stalowej, ocynkowanej, malowanej proszkowo w kolorze jasno szarym; Podniesienie włazów do studzienek kanalizacyjnych ( 2 szt. ) do poziomu projektowanego tarasu; odkopanie i rozebranie istniejących schodów oraz murów oporowych do fundamentów; w przypadku stwierdzenia , że istniejące fundamenty są uszkodzone lub usytuowane mniej niż 100 cm od poziomu terenu, rozebranie również fundamentów; wywiezienie gruzu i uporządkowanie terenu; wykonanie fundamentów i murów oporowych według projektu konstrukcyjnego, mury oporowe tarasu i schodów należy wykonać do poziomu terenu i osadzić w nich marki stalowe do zamocowania balustrad , mur oporowy na dole skarpy przy chodniku należy wykonać do wysokości 40 cm od poziomu chodnika; zamocowanie na murach oporowych okładziny z płyt betonu architektonicznego o wymiarach 1200 x 600 mm i gr. 18 mm ( Detal 6, rys. A-29); wykonanie żelbetowej konstrukcji schodów według projektu konstrukcyjnego i ułożenie nawierzchni z płyt betonu architektonicznego, stopnice gr. 3 cm i podstopnice gr. 2 cm , na zaprawie cementowej ( Detal 3, rys.A-27 ); wykorytowanie tarasu i zagęszczenie gruntu w korycie, ułożenie warstwy odsączającej z ubitego mechanicznie piasku gr. 15 cm, ułożenie podbudowy z warstwy tłucznia o gr. 12 cm , wykonanie posadzki z kostki betonowej ( Detal 7, rys. A-31 ) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3 cm, ze spadkiem 2,5% od ściany budynku w kierunku skarpy. Kostka w kolorze beżowo - piaskowym o następujących parametrach technicznych : nasiąkliwość klasa 2 ( ozn. B), odporność na warunki atmosferyczne klasa 3 (ozn. D), odporność na ścieranie klasa 4 ( ozn. I), maksymalne różnice pomiędzy przekątnymi klasa 2 (ozn. K).; Krawężniki betonowe najazdowe , wymiary 15x22x100 cm, o następujących parametrach technicznych: nasiąkliwość klasa 2 ( ozn. B), odporność na warunki atmosferyczne klasa 3 (ozn. D), odporność na ścieranie klasa 4 ( ozn. I), wytrzymałość na zginanie klasa 2 (ozn. T), kolor piaskowo - beżowy ( Detal 2, rys. A-26 ); wykonanie i zamontowanie przy schodach i tarasie balustrad o wysokości 110 cm - konstrukcja balustrad z profili stalowych ocynkowanych, malowanych proszkowo w kolorze jasno szarym - wykonanych z ceowników o wymiarach 50x38x5 mm , wypełnienie siatką stalową ocynkowaną, wykonaną z drutu gr. 3 mm, o oczkach kwadratowych 2 x 2 cm, ( Detal 3, rys. A-27 ); wykorytowanie chodnika wzdłuż skarpy i zagęszczenie gruntu w korycie, ustawienie krawężników 15x22x100 cm na fundamencie betonowym, ułożenie warstwy odsączającej z ubitego mechanicznie piasku gr. 15 cm, ułożenie podbudowy z warstwy tłucznia o gr. 12 cm , wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ( Detal 7, rys.A-31 ) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3 cm, ze spadkiem 2,5% w kierunku trawnika. Kostka i krawężniki identyczne jak na tarasie; skucie istniejących płytek ceramicznych na podeście schodów w poziomie łączącym się bezpośrednio z istniejącą nawierzchnią granitową przed głównym wejściem do budynku i ułożenie nowej nawierzchni z płytek granitowych identycznych jak istniejące; skucie istniejącej okładziny lastrico ze ścian i dachu czerpni wentylacyjnej, oczyszczenie i ewentualne uzupełnienie ubytków, zamocowanie okładziny z płyt betonowych z betonu architektonicznego o wymiarach 1200 x 600 mm i gr. 18 mm na ścianach i 30 mm na dachu ( Detal 5, rys.A-29 ), wykonanie i zamontowanie nowej kraty stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo w kolorze jasno szarym, osłaniającej od zewnątrz otwory wentylacyjne, o wymiarach 180 x 120 cm; ponowne ukształtowanie skarp ziemnych, ułożenie warstwy ziemi urodzajnej gr. 10 cm i posianie trawy; wykonanie i zamontowanie krat stalowych ocynkowanych, malowanych proszkowo w kolorze jasno szarym ( Detal 6, rys. A-30 ), przy ścianach czerpni powietrza i obsadzenie ich roślinami pnącymi np. bluszczem pospolitym Hedera Helix; wykonanie i zamontowanie na murze oporowym ławek (4 szt.) wykonanych z balików z drewna egzotycznego, twardego BANG KIRAI lub podobnego gr. 10 cm, klasy A, na konstrukcji z ceowników stalowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo w kolorze jasno szarym, o wymiarach 50x38x5 mm ( Detal 1, rys. A-25 ). W trakcie realizacji zadania obowiązywała będzie Klauzula społeczna: Zamawiający wymaga aby jedna osoba przewidziana do wykonania czynności polegających na wykonywaniu pomocniczych prac budowlanych, porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniami BHP, była zatrudniona w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę na pełny etat..
II.1.5)
Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.11.10.00-8, 45.26.23.00-4, 45.32.00.00-6, 45.23.32.00-1, 45.11.27.10-5.
II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
nie.
II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 19.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja Na Temat Wadium:
11000zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza I Doświadczenie
Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku
Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł. brutto każda, polegających na remoncie lub przebudowie lub budowie obiektu budowlanego, obejmujących zakresem schody zewnętrzne w konstrukcji żelbetowej lub betonowej.
III.3.4) Osoby Zdolne Do Wykonania Zamówienia
Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku
Wymagane jest wykazanie jednej osoby: Kierownika robót - osobę posiadającą uprawnienia budowlane co najmniej z ograniczeniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz musi zawierać co najmniej trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł. brutto każda, polegające na remoncie lub przebudowie lub budowie obiektu budowlanego, obejmujące zakresem schody zewnętrzne w konstrukcji żelbetowej lub betonowej.;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Druk oferta (wzór druku załącznik nr 1 do SIWZ);Informacja o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ);Informacja o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 przywołanej ustawy (wzór druku załącznik nr 9 do SIWZ);Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia;Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 78
2 - GWARANCJA I RĘKOJMIA - 12
3 - TERMIN REALIZACJI - 10
IV.2.2)
Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje Się Istotne Zmiany Postanowień Zawartej Umowy W Stosunku Do Treści Oferty, Na Podstawie Której Dokonano Wyboru Wykonawcy:
Dopuszczalne Zmiany Postanowień Umowy Oraz Określenie Warunków Zmian
1.Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2.Poza innymi przypadkami wymienionymi w umowie, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących:1)terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach: a)jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b)gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, c)gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, d)gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e)jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f)wystąpienia siły wyższej czyli zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych.2)technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a)konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,b)wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, w szczególności napotkania w trakcie robót niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji.c)konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,d)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.3)zmiany osób wymienionych w § 12 niniejszej umowy. 3.Jeżeli Wykonawca uzna konieczność wprowadzenia zmian do umowy, o których mowa w ust. 2 zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 4.Wniosek, o którym mowa w ust. 3 powinien zostać przekazany niezwłocznie od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, wszelkich innych dokumentów wymaganych umową wraz z informacją uzasadniających żądanie zmiany umowy. 5.W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3 wraz z informacją uzasadniającą żądanie zmiany umowy, Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy i przekazania go Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany. 6.Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności. 7.Strony dopuszczają możliwość zmiany osób wymienionych w §12 niniejszej umowy poprzez zawarcie stosownego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.mokotow.waw.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
siedziba zamawiającego pok. 35A cena 200 zł; płatność - kasa.
IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
04.05.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pok. 35A.
IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje Dodatkowe, W Tym Dotyczące Finansowania Projektu/Programu Ze Środków Unii Europejskiej:
-W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty składane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia musi złożyć każdy wykonawca. -W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej - wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ musi złożyć każdy wykonawca. - Zamawiający zgodnie z art. 24 ust 2a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, ze podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maja zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie
Numer Ogłoszenia: 93778 - 2016; Data Zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów , ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5651562, faks 022 5651562.
Adres Strony Internetowej Zamawiającego:
www.mokotow.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
Remont schodów - I etap w Gimnazjum nr 11 przy ul. Podbipięty 2 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
I etap remontu schodów obejmuje: remont schodów zewnętrznych od strony północnej budynku Szkoły (w tym: rozebranie istniejących schodów żelbetowych z parteru na piętro aż do fundamentów; w przypadku stwierdzenia, że istniejące fundamenty są uszkodzone lub usytuowane mniej niż 100 cm od poziomu terenu, rozebranie również fundamentów; wywiezienie gruzu i uporządkowanie terenu; wykonanie ocieplenia ściany budynku ze styropianu gr. 10 cm, mocowanego na kołki plastikowe do ściany w miejscu przylegania schodów i ściany nośnej; wykonanie betonowych fundamentów według projektu konstrukcji; wymurowanie ścian schodów z cegły wapienno piaskowej gr. 25 cm na zaprawie cementowo - wapiennej i ułożenie nawierzchni z płyt betonu architektonicznego, stopnice gr. 3 cm i podstopnice gr. 2 cm, na zaprawie cementowej; wykonanie żelbetowych schodów z parteru na piętro według projektu konstrukcyjnego i ułożenie nawierzchni z płyt betonu architektonicznego, stopnice gr. 3 cm i podstopnice gr. 2 cm, na zaprawie cementowej, podesty schodów należy ułożyć z 2% spadkiem skierowanym na zewnątrz; wykonanie obróbek blacharskich podestów z blachy stalowej ocynkowanej gr. 5 mm; wykonanie i zamontowanie przy schodach balustrad o wysokości 110 cm - konstrukcja balustrad z profili stalowych ocynkowanych, malowanych proszkowo w kolorze jasno szarym , wykonanych z ceowników o wymiarach 50x38x5 mm , wypełnienie siatką stalową ocynkowaną, wykonaną z drutu gr. 3 mm, o oczkach kwadratowych 2 x 2 cm; wstawienie drzwi stalowych z ościeżnicami, o wymiarach 90 x 200 cm w świetle ościeżnicy, z zamkiem zamykanym na klucz, do pomieszczenia gospodarczego mieszczącego się pod schodami; wykonanie posadzki betonowej z betonu B-10 gr. 20 cm w pomieszczeniu gospodarczym; rozbiórka istniejącego muru oporowego wraz z fundamentami; wywiezienie gruzu , uporządkowanie terenu , ułożenie warstwy ziemi urodzajnej gr. 10 cm i posianie trawy) oraz remont tarasu z towarzyszącymi schodami od strony zachodniej (frontowej) budynku Szkoły (w tym: rozebranie istniejącej nawierzchni tarasu z płytek betonowych 33 x 33 cm; odkopanie istniejących fundamentów budynku do głębokości 100 cm od poziomu terenu, oczyszczenie, wyrównanie zaprawą cementową, położenie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie warstwą styroduru gr. 5 cm.; rozbiórka istniejącej studzienki okiennej , wykonanie nowej studzienki przy istniejącym oknie piwnicznym - wyszalowanie, zazbrojenie i zabetonowanie ścianek żelbetowych do poziomu 30 cm powyżej projektowanej nawierzchni tarasu, zamontowanie na studzience nowej kraty stalowej, ocynkowanej, malowanej proszkowo w kolorze jasno szarym; Podniesienie włazów do studzienek kanalizacyjnych ( 2 szt. ) do poziomu projektowanego tarasu; odkopanie i rozebranie istniejących schodów oraz murów oporowych do fundamentów; w przypadku stwierdzenia , że istniejące fundamenty są uszkodzone lub usytuowane mniej niż 100 cm od poziomu terenu, rozebranie również fundamentów; wywiezienie gruzu i uporządkowanie terenu; wykonanie fundamentów i murów oporowych według projektu konstrukcyjnego, mury oporowe tarasu i schodów należy wykonać do poziomu terenu i osadzić w nich marki stalowe do zamocowania balustrad , mur oporowy na dole skarpy przy chodniku należy wykonać do wysokości 40 cm od poziomu chodnika; zamocowanie na murach oporowych okładziny z płyt betonu architektonicznego o wymiarach 1200 x 600 mm i gr. 18 mm ( Detal 6, rys. A-29); wykonanie żelbetowej konstrukcji schodów według projektu konstrukcyjnego i ułożenie nawierzchni z płyt betonu architektonicznego, stopnice gr. 3 cm i podstopnice gr. 2 cm , na zaprawie cementowej ( Detal 3, rys.A-27 ); wykorytowanie tarasu i zagęszczenie gruntu w korycie, ułożenie warstwy odsączającej z ubitego mechanicznie piasku gr. 15 cm, ułożenie podbudowy z warstwy tłucznia o gr. 12 cm , wykonanie posadzki z kostki betonowej ( Detal 7, rys. A-31 ) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3 cm, ze spadkiem 2,5% od ściany budynku w kierunku skarpy. Kostka w kolorze beżowo - piaskowym o następujących parametrach technicznych : nasiąkliwość klasa 2 ( ozn. B), odporność na warunki atmosferyczne klasa 3 (ozn. D), odporność na ścieranie klasa 4 ( ozn. I), maksymalne różnice pomiędzy przekątnymi klasa 2 (ozn. K).; Krawężniki betonowe najazdowe , wymiary 15x22x100 cm, o następujących parametrach technicznych: nasiąkliwość klasa 2 ( ozn. B), odporność na warunki atmosferyczne klasa 3 (ozn. D), odporność na ścieranie klasa 4 ( ozn. I), wytrzymałość na zginanie klasa 2 (ozn. T), kolor piaskowo - beżowy ( Detal 2, rys. A-26 ); wykonanie i zamontowanie przy schodach i tarasie balustrad o wysokości 110 cm - konstrukcja balustrad z profili stalowych ocynkowanych, malowanych proszkowo w kolorze jasno szarym - wykonanych z ceowników o wymiarach 50x38x5 mm , wypełnienie siatką stalową ocynkowaną, wykonaną z drutu gr. 3 mm, o oczkach kwadratowych 2 x 2 cm, ( Detal 3, rys. A-27 ); wykorytowanie chodnika wzdłuż skarpy i zagęszczenie gruntu w korycie, ustawienie krawężników 15x22x100 cm na fundamencie betonowym, ułożenie warstwy odsączającej z ubitego mechanicznie piasku gr. 15 cm, ułożenie podbudowy z warstwy tłucznia o gr. 12 cm , wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ( Detal 7, rys.A-31 ) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3 cm, ze spadkiem 2,5% w kierunku trawnika. Kostka i krawężniki identyczne jak na tarasie; skucie istniejących płytek ceramicznych na podeście schodów w poziomie łączącym się bezpośrednio z istniejącą nawierzchnią granitową przed głównym wejściem do budynku i ułożenie nowej nawierzchni z płytek granitowych identycznych jak istniejące; skucie istniejącej okładziny lastrico ze ścian i dachu czerpni wentylacyjnej, oczyszczenie i ewentualne uzupełnienie ubytków, zamocowanie okładziny z płyt betonowych z betonu architektonicznego o wymiarach 1200 x 600 mm i gr. 18 mm na ścianach i 30 mm na dachu ( Detal 5, rys.A-29 ), wykonanie i zamontowanie nowej kraty stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo w kolorze jasno szarym, osłaniającej od zewnątrz otwory wentylacyjne, o wymiarach 180 x 120 cm; ponowne ukształtowanie skarp ziemnych, ułożenie warstwy ziemi urodzajnej gr. 10 cm i posianie trawy; wykonanie i zamontowanie krat stalowych ocynkowanych, malowanych proszkowo w kolorze jasno szarym ( Detal 6, rys. A-30 ), przy ścianach czerpni powietrza i obsadzenie ich roślinami pnącymi np. bluszczem pospolitym Hedera Helix; wykonanie i zamontowanie na murze oporowym ławek (4 szt.) wykonanych z balików z drewna egzotycznego, twardego BANG KIRAI lub podobnego gr. 10 cm, klasy A, na konstrukcji z ceowników stalowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo w kolorze jasno szarym, o wymiarach 50x38x5 mm ( Detal 1, rys. A-25 ). W trakcie realizacji zadania obowiązywała będzie Klauzula społeczna: Zamawiający wymaga aby jedna osoba przewidziana do wykonania czynności polegających na wykonywaniu pomocniczych prac budowlanych, porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniami BHP, była zatrudniona w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę na pełny etat..
II.1.5)
Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.11.10.00-8, 45.26.23.00-4, 45.32.00.00-6, 45.23.32.00-1, 45.11.27.10-5.
II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
nie.
II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 19.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja Na Temat Wadium:
11000zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza I Doświadczenie
Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku
Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł. brutto każda, polegających na remoncie lub przebudowie lub budowie obiektu budowlanego, obejmujących zakresem schody zewnętrzne w konstrukcji żelbetowej lub betonowej.
III.3.4) Osoby Zdolne Do Wykonania Zamówienia
Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku
Wymagane jest wykazanie jednej osoby: Kierownika robót - osobę posiadającą uprawnienia budowlane co najmniej z ograniczeniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz musi zawierać co najmniej trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł. brutto każda, polegające na remoncie lub przebudowie lub budowie obiektu budowlanego, obejmujące zakresem schody zewnętrzne w konstrukcji żelbetowej lub betonowej.;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Druk oferta (wzór druku załącznik nr 1 do SIWZ);Informacja o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ);Informacja o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 przywołanej ustawy (wzór druku załącznik nr 9 do SIWZ);Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia;Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 78
2 - GWARANCJA I RĘKOJMIA - 12
3 - TERMIN REALIZACJI - 10
IV.2.2)
Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje Się Istotne Zmiany Postanowień Zawartej Umowy W Stosunku Do Treści Oferty, Na Podstawie Której Dokonano Wyboru Wykonawcy:
Dopuszczalne Zmiany Postanowień Umowy Oraz Określenie Warunków Zmian
1.Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2.Poza innymi przypadkami wymienionymi w umowie, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących:1)terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach: a)jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b)gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, c)gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, d)gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e)jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f)wystąpienia siły wyższej czyli zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych.2)technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a)konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,b)wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, w szczególności napotkania w trakcie robót niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji.c)konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,d)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.3)zmiany osób wymienionych w § 12 niniejszej umowy. 3.Jeżeli Wykonawca uzna konieczność wprowadzenia zmian do umowy, o których mowa w ust. 2 zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 4.Wniosek, o którym mowa w ust. 3 powinien zostać przekazany niezwłocznie od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, wszelkich innych dokumentów wymaganych umową wraz z informacją uzasadniających żądanie zmiany umowy. 5.W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3 wraz z informacją uzasadniającą żądanie zmiany umowy, Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy i przekazania go Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany. 6.Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności. 7.Strony dopuszczają możliwość zmiany osób wymienionych w §12 niniejszej umowy poprzez zawarcie stosownego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.mokotow.waw.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
siedziba zamawiającego pok. 35A cena 200 zł; płatność - kasa.
IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
04.05.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pok. 35A.
IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje Dodatkowe, W Tym Dotyczące Finansowania Projektu/Programu Ze Środków Unii Europejskiej:
-W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty składane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia musi złożyć każdy wykonawca. -W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej - wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ musi złożyć każdy wykonawca. - Zamawiający zgodnie z art. 24 ust 2a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, ze podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maja zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie