Najnowsze ZLECENIA
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków polegająca na utworzeniu mapy ewidencyjnej w postaci numerycznej dla 20 obrębów gminy Kotuń , 22 obrębów gminy Mokobody i 5 obrębów gminy Suchożebry
Typ ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj zamówienia:
Usługi
Kategoria zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Typ ogłoszenia
Usługi sporządzania map
Zamawiający:
Powiat Siedlecki
Rodzaj zamawiającego:
Administracja samorządowa
Miasto:
Siedlce
Województwo:
mazowieckie
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Termin składania wniosków:
26-04-2016
Data publikacji ogłoszenia:
15-04-2016
Numer ogłoszenia:
1/2016/91732
Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych
Wszelkie uwagi wnioski dotyczące publikowanych treści nalezy kierować na adres strony
www.uzp.gov.pl
Treść przetargu:
Siedlce: Modernizacja Ewidencji Gruntów I Budynków Polegająca Na Utworzeniu Mapy Ewidencyjnej W Postaci Numerycznej Dla 20 Obrębów Gminy Kotuń , 22 Obrębów Gminy Mokobody I 5 Obrębów Gminy Suchożebry
Numer Ogłoszenia: 91732 - 2016; Data Zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Siedlecki , ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025-6447216, faks 025-6447155.
Adres Strony Internetowej Zamawiającego:
bip.powiatsiedlecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków polegająca na utworzeniu mapy ewidencyjnej w postaci numerycznej dla 20 obrębów gminy Kotuń , 22 obrębów gminy Mokobody i 5 obrębów gminy Suchożebry.
II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa geodezyjna, której celem jest przeprowadzenie modernizacji gruntów i budynków polegającej na utworzeniu mapy ewidencyjnej w postaci numerycznej dla obrębów Chlewiska, Cisie-Zagrudzie, Łęki, Marysin, Mingosy, Niechnabrz, Nowa Dąbrówka, Oleksin, Pieńki, Pieróg, Polaki, Rososz, Ryczyca, Sionna, Sosnowe, Trzemuszka, Tymianka, Wilczonek, Żdżar, Żeliszew Duży gminy Kotuń, dla obrębów: Bale, Jeruzale, Kapuściaki, Kisielany-Kuce, Kisielany-Żmichy, Księżopole-Jałmużny, Księżopole-Smolaki, Męczyn, Męczyn-Kolonia, Niwiski, Osiny Dolne, Osiny Górne, Pieńki, Skupie, Świniary, Wesoła, Wyłazy, Zaliwie-Brzozówka, Zaliwie-Piegawki, Zemły, Ziomaki, Żuków gminy Mokobody i dla obrębów: Brzozów, Kownaciska, Przygody, Sosna-Kozółki, Wola Suchożebrska gminy Suchożebry. Zamawiający podzielił zamówienie objęte przedmiotowym postępowaniem na 3 części i dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia: Część I. W części 1 zamówienia opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębów: Chlewiska, Cisie-Zagrudzie, Łęki, Marysin, Mingosy, Niechnabrz, Nowa Dąbrówka, Oleksin, Pieńki, Pieróg, Polaki, Rososz, Ryczyca, Sionna, Sosnowe, Trzemuszka, Tymianka, Wilczonek, Żdżar, Żeliszew Duży gminy Kotuń. Część II. W części 2 zamówienia opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębów: Bale, Jeruzale, Kapuściaki, Kisielany-Kuce, Kisielany-Żmichy, Księżopole-Jałmużny, Księżopole-Smolaki, Męczyn, Męczyn-Kolonia, Niwiski, Osiny Dolne, Osiny Górne, Pieńki, Skupie, Świniary, Wesoła, Wyłazy, Zaliwie-Brzozówka, Zaliwie-Piegawki, Zemły, Ziomaki, Żuków gminy Mokobody. Część III. W części 3 zamówienia opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębów: Brzozów, Kownaciska, Przygody, Sosna-Kozółki, Wola Suchożebrska gminy Suchożebry..
II.1.5)
Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.
II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 17.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja Na Temat Wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 8169,00 zł, słownie: osiem tysięcy sto sześćdziesiąt dziewięć 00/100 zł Kwota niezależna od ilości części zamówienia ujętych w ofercie. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: -w pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. -Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 69124026851111001059287033 Wadium - Modernizacja ewidencji gruntów, AG.272.15.2016 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie wybranej przez Wykonawcę należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta, poręczyciela. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia Do Wykonywania Określonej Działalności Lub Czynności, Jeżeli Przepisy Prawa Nakładają Obowiązek Ich Posiadania
Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza I Doświadczenie
Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: a) w przypadku Części I zamówienia, co najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 350 000 zł brutto, b) w przypadku Części II zamówienia, co najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 250 000 zł brutto, c) w przypadku Części III zamówienia, o najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 150 000 zł brutto, W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia dla wykazania spełnienia tego warunku Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania tych samych usług. Ocena spełniania warunku nastąpi według kryterium spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał Techniczny
Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby Zdolne Do Wykonania Zamówienia
Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje: a) w przypadku Części I zamówienia co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2, zgodnie z art. 43 pkt. 2) ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015r., poz. 520 z późn. zm.), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności będą odpowiedzialne za świadczenie usługi, posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania opracowań na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności wykonały opracowania na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, dla co najmniej 3 obrębów każda z osób. b) w przypadku Części II zamówienia co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2, zgodnie z art. 43 pkt. 2) ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015r., poz. 520 z późn. zm.), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności będą odpowiedzialne za świadczenie usługi, posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania opracowań na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności wykonały opracowania na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, dla co najmniej 3 obrębów każda z osób. c) w przypadku Części III zamówienia co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2, zgodnie z art. 43 pkt. 2) ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015r., poz. 520 z późn. zm.), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności będą odpowiedzialne za świadczenie usługi, posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania opracowań na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności wykonały opracowania na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, dla co najmniej 3 obrębów każda z osób. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia dla wykazania spełnienia tego warunku Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania tych samych osób. Ocena spełniania warunku nastąpi według kryterium spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja Ekonomiczna I Finansowa
Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - Długosć okresu rękojmi - 10
IV.2.2)
Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.powiatsiedlecki.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
Powiat Siedlecki, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce ,pok. 319.
IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
26.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Powiat Siedlecki, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce ,pok. 7 Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje Dodatkowe, W Tym Dotyczące Finansowania Projektu/Programu Ze Środków Unii Europejskiej:
Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Gmina Kotuń.
1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
W części 1 zamówienia opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębów: Chlewiska, Cisie-Zagrudzie, Łęki, Marysin, Mingosy, Niechnabrz, Nowa Dąbrówka, Oleksin, Pieńki, Pieróg, Polaki, Rososz, Ryczyca, Sionna, Sosnowe, Trzemuszka, Tymianka, Wilczonek, Żdżar, Żeliszew Duży gminy Kotuń . Szczegółowy opis przedmiotu części 1 zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na utworzeniu mapy ewidencyjnej w postaci numerycznej dla obrębów Chlewiska, Cisie-Zagrudzie, Łęki, Marysin, Mingosy, Niechnabrz, Nowa Dąbrówka, Oleksin, Pieńki, Pieróg, Polaki, Rososz, Ryczyca, Sionna, Sosnowe, Trzemuszka, Tymianka, Wilczonek, Żdżar, Żeliszew Duży gminy Kotuń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.
3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 17.10.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. Długość okresu rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Gmina Mokobody..
1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
W części 2 zamówienia opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębów: Bale, Jeruzale, Kapuściaki, Kisielany-Kuce, Kisielany-Żmichy, Księżopole-Jałmużny, Księżopole-Smolaki, Męczyn, Męczyn-Kolonia, Niwiski, Osiny Dolne, Osiny Górne, Pieńki, Skupie, Świniary, Wesoła, Wyłazy, Zaliwie-Brzozówka, Zaliwie-Piegawki, Zemły, Ziomaki, Żuków gminy Mokobody. Szczegółowy opis przedmiotu części 2 zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na utworzeniu mapy ewidencyjnej w postaci numerycznej dla obrębów Bale, Jeruzale, Kapuściaki, Kisielany-Kuce, Kisielany-Żmichy, Księżopole-Jałmużny, Księżopole-Smolaki, Męczyn, Męczyn-Kolonia, Niwiski, Osiny Dolne, Osiny Górne, Pieńki, Skupie, Świniary, Wesoła, Wyłazy, Zaliwie-Brzozówka, Zaliwie-Piegawki, Zemły, Ziomaki, Żuków gminy Mokobody..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.
3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 17.10.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. Długość okresu rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Gmina Suchożebry..
1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
W części 3 zamówienia opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębów: Brzozów, Kownaciska, Przygody, Sosna-Kozółki, Wola Suchożebrska gminy Suchożebry. Szczegółowy opis przedmiotu części 3 zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na utworzeniu mapy ewidencyjnej w postaci numerycznej dla obrębów Brzozów, Kownaciska, Przygody, Sosna-Kozółki, Wola Suchożebrska gminy Suchożebry..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.
3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 17.10.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. Długość okresu rękojmi - 10
Numer Ogłoszenia: 91732 - 2016; Data Zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Siedlecki , ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025-6447216, faks 025-6447155.
Adres Strony Internetowej Zamawiającego:
bip.powiatsiedlecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków polegająca na utworzeniu mapy ewidencyjnej w postaci numerycznej dla 20 obrębów gminy Kotuń , 22 obrębów gminy Mokobody i 5 obrębów gminy Suchożebry.
II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa geodezyjna, której celem jest przeprowadzenie modernizacji gruntów i budynków polegającej na utworzeniu mapy ewidencyjnej w postaci numerycznej dla obrębów Chlewiska, Cisie-Zagrudzie, Łęki, Marysin, Mingosy, Niechnabrz, Nowa Dąbrówka, Oleksin, Pieńki, Pieróg, Polaki, Rososz, Ryczyca, Sionna, Sosnowe, Trzemuszka, Tymianka, Wilczonek, Żdżar, Żeliszew Duży gminy Kotuń, dla obrębów: Bale, Jeruzale, Kapuściaki, Kisielany-Kuce, Kisielany-Żmichy, Księżopole-Jałmużny, Księżopole-Smolaki, Męczyn, Męczyn-Kolonia, Niwiski, Osiny Dolne, Osiny Górne, Pieńki, Skupie, Świniary, Wesoła, Wyłazy, Zaliwie-Brzozówka, Zaliwie-Piegawki, Zemły, Ziomaki, Żuków gminy Mokobody i dla obrębów: Brzozów, Kownaciska, Przygody, Sosna-Kozółki, Wola Suchożebrska gminy Suchożebry. Zamawiający podzielił zamówienie objęte przedmiotowym postępowaniem na 3 części i dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia: Część I. W części 1 zamówienia opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębów: Chlewiska, Cisie-Zagrudzie, Łęki, Marysin, Mingosy, Niechnabrz, Nowa Dąbrówka, Oleksin, Pieńki, Pieróg, Polaki, Rososz, Ryczyca, Sionna, Sosnowe, Trzemuszka, Tymianka, Wilczonek, Żdżar, Żeliszew Duży gminy Kotuń. Część II. W części 2 zamówienia opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębów: Bale, Jeruzale, Kapuściaki, Kisielany-Kuce, Kisielany-Żmichy, Księżopole-Jałmużny, Księżopole-Smolaki, Męczyn, Męczyn-Kolonia, Niwiski, Osiny Dolne, Osiny Górne, Pieńki, Skupie, Świniary, Wesoła, Wyłazy, Zaliwie-Brzozówka, Zaliwie-Piegawki, Zemły, Ziomaki, Żuków gminy Mokobody. Część III. W części 3 zamówienia opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębów: Brzozów, Kownaciska, Przygody, Sosna-Kozółki, Wola Suchożebrska gminy Suchożebry..
II.1.5)
Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.
II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 17.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja Na Temat Wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 8169,00 zł, słownie: osiem tysięcy sto sześćdziesiąt dziewięć 00/100 zł Kwota niezależna od ilości części zamówienia ujętych w ofercie. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: -w pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. -Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 69124026851111001059287033 Wadium - Modernizacja ewidencji gruntów, AG.272.15.2016 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie wybranej przez Wykonawcę należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta, poręczyciela. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia Do Wykonywania Określonej Działalności Lub Czynności, Jeżeli Przepisy Prawa Nakładają Obowiązek Ich Posiadania
Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza I Doświadczenie
Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: a) w przypadku Części I zamówienia, co najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 350 000 zł brutto, b) w przypadku Części II zamówienia, co najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 250 000 zł brutto, c) w przypadku Części III zamówienia, o najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 150 000 zł brutto, W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia dla wykazania spełnienia tego warunku Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania tych samych usług. Ocena spełniania warunku nastąpi według kryterium spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał Techniczny
Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby Zdolne Do Wykonania Zamówienia
Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje: a) w przypadku Części I zamówienia co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2, zgodnie z art. 43 pkt. 2) ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015r., poz. 520 z późn. zm.), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności będą odpowiedzialne za świadczenie usługi, posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania opracowań na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności wykonały opracowania na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, dla co najmniej 3 obrębów każda z osób. b) w przypadku Części II zamówienia co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2, zgodnie z art. 43 pkt. 2) ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015r., poz. 520 z późn. zm.), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności będą odpowiedzialne za świadczenie usługi, posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania opracowań na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności wykonały opracowania na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, dla co najmniej 3 obrębów każda z osób. c) w przypadku Części III zamówienia co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2, zgodnie z art. 43 pkt. 2) ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015r., poz. 520 z późn. zm.), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności będą odpowiedzialne za świadczenie usługi, posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania opracowań na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności wykonały opracowania na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, dla co najmniej 3 obrębów każda z osób. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia dla wykazania spełnienia tego warunku Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania tych samych osób. Ocena spełniania warunku nastąpi według kryterium spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja Ekonomiczna I Finansowa
Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - Długosć okresu rękojmi - 10
IV.2.2)
Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.powiatsiedlecki.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
Powiat Siedlecki, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce ,pok. 319.
IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
26.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Powiat Siedlecki, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce ,pok. 7 Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje Dodatkowe, W Tym Dotyczące Finansowania Projektu/Programu Ze Środków Unii Europejskiej:
Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Gmina Kotuń.
1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
W części 1 zamówienia opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębów: Chlewiska, Cisie-Zagrudzie, Łęki, Marysin, Mingosy, Niechnabrz, Nowa Dąbrówka, Oleksin, Pieńki, Pieróg, Polaki, Rososz, Ryczyca, Sionna, Sosnowe, Trzemuszka, Tymianka, Wilczonek, Żdżar, Żeliszew Duży gminy Kotuń . Szczegółowy opis przedmiotu części 1 zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na utworzeniu mapy ewidencyjnej w postaci numerycznej dla obrębów Chlewiska, Cisie-Zagrudzie, Łęki, Marysin, Mingosy, Niechnabrz, Nowa Dąbrówka, Oleksin, Pieńki, Pieróg, Polaki, Rososz, Ryczyca, Sionna, Sosnowe, Trzemuszka, Tymianka, Wilczonek, Żdżar, Żeliszew Duży gminy Kotuń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.
3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 17.10.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. Długość okresu rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Gmina Mokobody..
1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
W części 2 zamówienia opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębów: Bale, Jeruzale, Kapuściaki, Kisielany-Kuce, Kisielany-Żmichy, Księżopole-Jałmużny, Księżopole-Smolaki, Męczyn, Męczyn-Kolonia, Niwiski, Osiny Dolne, Osiny Górne, Pieńki, Skupie, Świniary, Wesoła, Wyłazy, Zaliwie-Brzozówka, Zaliwie-Piegawki, Zemły, Ziomaki, Żuków gminy Mokobody. Szczegółowy opis przedmiotu części 2 zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na utworzeniu mapy ewidencyjnej w postaci numerycznej dla obrębów Bale, Jeruzale, Kapuściaki, Kisielany-Kuce, Kisielany-Żmichy, Księżopole-Jałmużny, Księżopole-Smolaki, Męczyn, Męczyn-Kolonia, Niwiski, Osiny Dolne, Osiny Górne, Pieńki, Skupie, Świniary, Wesoła, Wyłazy, Zaliwie-Brzozówka, Zaliwie-Piegawki, Zemły, Ziomaki, Żuków gminy Mokobody..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.
3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 17.10.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. Długość okresu rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Gmina Suchożebry..
1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
W części 3 zamówienia opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębów: Brzozów, Kownaciska, Przygody, Sosna-Kozółki, Wola Suchożebrska gminy Suchożebry. Szczegółowy opis przedmiotu części 3 zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na utworzeniu mapy ewidencyjnej w postaci numerycznej dla obrębów Brzozów, Kownaciska, Przygody, Sosna-Kozółki, Wola Suchożebrska gminy Suchożebry..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.
3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 17.10.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. Długość okresu rękojmi - 10