Najnowsze ZLECENIA

Postępowanie na dostawę sztućców do jednostek Centrum Usług Logistycznych. Nr 36/WA/PN/2016



Typ ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Kategoria zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Typ ogłoszenia
Łyżki, widelce
Zamawiający:
Centrum Usług Logistycznych
Rodzaj zamawiającego:
Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej, jednostka sektora finansów publicznych
Miasto:
Warszawa
Województwo:
mazowieckie
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Termin składania wniosków:
11-05-2016
Data publikacji ogłoszenia:
05-05-2016
Numer ogłoszenia:
109852 - 2016

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych
Wszelkie uwagi wnioski dotyczące publikowanych treści nalezy kierować na adres strony
www.uzp.gov.pl

Treść przetargu:
Warszawa: Postępowanie Na Dostawę Sztućców Do Jednostek Centrum Usług Logistycznych. Nr 36/WA/PN/2016

Numer Ogłoszenia: 109852 - 2016; Data Zamieszczenia: 03.05.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Logistycznych , ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.

Adres Strony Internetowej Zamawiającego:
www.cul.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej, jednostka sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
Postępowanie na dostawę sztućców do jednostek Centrum Usług Logistycznych. Nr 36/WA/PN/2016.

II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
dostawy.

II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sztućców do jednostek Centrum Usług Logistycznych, stanowiących wyposażenie gastronomiczne. Zamawiający wymaga dostarczenia sztućców, nadających się i posiadających miejsce na spodniej stronie do wykonania w przyszłości graweru. Zamawiane sztućce muszą być wykonane ze stali nierdzewnej o wysokiej jakości, chromowo - niklowej 18/10, odpornej na korozję i zarysowania. Zamawiane sztućce mają być wykonane ze stali absolutnie higienicznej, przeznaczonej do wieloletniego użytku, odpornej na zarysowania i łatwej w utrzymaniu czystości, a także nie trącej blasku z biegiem czasu, zachowującej nieskazitelny połysk. Zamawiane sztućce muszą być neutralne w smaku, nie wchodzące w reakcje z jedzeniem oraz przystosowane do mycia w zmywarkach. Na asortyment objęty przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na okres min. 1 roku. 1) Asortyment szczegółowo określono w załączniku nr 1A SIWZ - Formularze kalkulacji cenowej dla poszczególnych obiektów CUL. 2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ, czy też producenta należy przyjąć, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w opisie Przedmiotu Zamówienia, tj. pkt. 1.1 SIWZ - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający ustala następujące cechy wyrobów równoważnych: a) Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać nie gorsze parametry niż te wskazane w jego opisie - zawarte w formularzach kalkulacji cenowej stanowiącego załącznik do SIWZ oraz w pkt. 1.1 SIWZ. b) zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory jakościowe. 3) Dostarczany towar musi być wysokiej jakości. 4) Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu produktów innych niż zaoferowane w formularzach kalkulacji cenowej. 5) Dostarczany towar musi być pozbawiony wad i uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową..

II.1.5)

V
Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających:
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
1.4 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, do wysokości maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.22.30.00-1, 39.24.11.00-4, 39.24.11.30-3, 39.24.11.20-0, 39.24.11.10-7.

II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
nie.

II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja Na Temat Wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 złotych.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:

III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2.6.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca fotografie a także dostarczy wzór np. widelca deserowego jako przykład proponowanego wzoru sztućców. Zwrot wzoru nie dotyczy Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w postępowaniu do realizacji zadania. Nie odebrany wzór zostanie zniszczony przez komisje po zakończonym postępowaniu 2.6.4. Do swojej oferty w wersji papierowej, Wykonawca załącza również swoją ofertę w wersji elektronicznej, na nośniku danych - płycie CD/DVD.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria Oceny Ofert:
najniższa cena.

IV.2.2)

Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY

Przewiduje Się Istotne Zmiany Postanowień Zawartej Umowy W Stosunku Do Treści Oferty, Na Podstawie Której Dokonano Wyboru Wykonawcy:

Dopuszczalne Zmiany Postanowień Umowy Oraz Określenie Warunków Zmian

12.2. Zmiana umowy będzie możliwa w przypadkach i na warunkach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)

Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.cul.com.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
Centrum Usług Logistycznych, 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37, Sekretariat.

IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
11.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Centrum Usług Logistycznych, 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37, Sekretariat - pok 105..

IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie