Najnowsze ZLECENIA

Dostawa materiałów szewnych II



Typ ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Kategoria zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Typ ogłoszenia
Materiały medyczne
Zamawiający:
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. Jana Pawła II
Rodzaj zamawiającego:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Miasto:
Grodzisk Mazowiecki
Województwo:
mazowieckie
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Termin składania wniosków:
31-05-2016
Data publikacji ogłoszenia:
18-05-2016
Numer ogłoszenia:
1/2016/125594

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych
Wszelkie uwagi wnioski dotyczące publikowanych treści nalezy kierować na adres strony
www.uzp.gov.pl

Treść przetargu:
Grodzisk Mazowiecki: Dostawa Materiałów Szewnych II

Numer Ogłoszenia: 125594 - 2016; Data Zamieszczenia: 18.05.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. Jana Pawła II , ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7559115, faks 022 7559110.

Adres Strony Internetowej Zamawiającego:
www.szpitalzachodni.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
Dostawa materiałów szewnych II.

II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
dostawy.

II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Dostawa materiałów szewnych II.

II.1.5)


Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja Na Temat Wadium:
Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia Do Wykonywania Określonej Działalności Lub Czynności, Jeżeli Przepisy Prawa Nakładają Obowiązek Ich Posiadania

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem podanym w SIWZ .

III.3.2) Wiedza I Doświadczenie

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem podanym w SIWZ . 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Zamawiający uzna wymóg za spełniony, gdy Wykonawca (wykonawcy występujący wspólnie) wykaże co najmniej wykonanie 3 zamówień

III.3.3) Potencjał Techniczny

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem podanym w SIWZ .

III.3.4) Osoby Zdolne Do Wykonania Zamówienia

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem podanym w SIWZ .

III.3.5) Sytuacja Ekonomiczna I Finansowa

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem podanym w SIWZ . 2. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ( polisa + kserokopia opłaty)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt posiada dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz, że przedstawi je na żądanie Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 98
2 - Termin dostawy - 2
IV.2.2)

Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY

Przewiduje Się Istotne Zmiany Postanowień Zawartej Umowy W Stosunku Do Treści Oferty, Na Podstawie Której Dokonano Wyboru Wykonawcy:

Dopuszczalne Zmiany Postanowień Umowy Oraz Określenie Warunków Zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany, za zgodą obu Stron, postanowień zawartej umowy w przypadku : 1) gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonej ceny 2) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)

Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.szpitalzachodni.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
Szpital Zachodni w Grodzisku Mazowieckim , ul. Daleka 11.

IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Szpital Zachodni w Grodzisku Mazowieckim , ul. Daleka 11 - kancelaria.

IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Protezy 3.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Protezy 3.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
33.14.00.00-3.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 98
2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Narzędzia 3.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Narzędzia 3.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
33.14.00.00-3.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 98
2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Elektrody bipolarne jednorazowe.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Elektrody bipolarne jednorazowe.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
33.14.00.00-3.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 98
2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Protezy naczyniowe 2.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Protezy naczyniowe 2.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
33.14.00.00-3.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 98
2. Termin dostawy - 2