Najnowsze ZLECENIA

Dostawa różnorodnego sprzętu komputerowego dla Wydziału Leśnego SGGW



Typ ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Kategoria zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Typ ogłoszenia
Urządzenia komputerowe
Zamawiający:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Rodzaj zamawiającego:
Uczelnia publiczna
Miasto:
Warszawa
Województwo:
mazowieckie
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Termin składania wniosków:
16-06-2016
Data publikacji ogłoszenia:
09-06-2016
Numer ogłoszenia:
1/2016/78509

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych
Wszelkie uwagi wnioski dotyczące publikowanych treści nalezy kierować na adres strony
www.uzp.gov.pl

Treść przetargu:
Warszawa: Dostawa Różnorodnego Sprzętu Komputerowego Dla Wydziału Leśnego SGGW

Numer Ogłoszenia: 78509 - 2016; Data Zamieszczenia: 09.06.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP , ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
Dostawa różnorodnego sprzętu komputerowego dla Wydziału Leśnego SGGW.

II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
dostawy.

II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnorodnego sprzętu komputerowego dla Wydziału Leśnego SGGW. W skład zamówienia wchodzą: Zadanie 1: zestaw komputerowy - K1 (2 sztuki), komputer przenośny (notebook) - N1 (1 sztuka), Zadanie: 2 zestaw komputerowy - K2 (1 sztuka), Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. Załącznik nr 2 do umowy zawiera wyszczególnienie wymaganych parametrów technicznych sprzętu. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ użył nazw własnych oraz producentów niektórych podzespołów ze względu na brak możliwości opisu w inny jednoznaczny sposób. Nazwy własne oraz producenci zostali podani ze względu na przejrzystość zapisu, umożliwiające oferentom w sposób trafny zrozumieć jaki asortyment Zamawiający ma na myśli. Opis ten jasno przedstawia wymogi co do wymogów jakościowych, technicznych zamawianego asortymentu. W przypadku produktów wymienionych z nazwy, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, okres żywotności, funkcjonalne i użytkowe, jak te określone w opisie przedmiotu zamówienia i w formularzu kalkulacji cenowej. W celu potwierdzenia równoważności, Wykonawca dołączy karty katalogowe lub inne dokumenty np. wydruki ze strony internetowej zawierające opis techniczny zaoferowanych produktów..

II.1.5)


Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.

II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja Na Temat Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia Do Wykonywania Określonej Działalności Lub Czynności, Jeżeli Przepisy Prawa Nakładają Obowiązek Ich Posiadania

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).

III.3.2) Wiedza I Doświadczenie

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).

III.3.3) Potencjał Techniczny

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).

III.3.4) Osoby Zdolne Do Wykonania Zamówienia

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).

III.3.5) Sytuacja Ekonomiczna I Finansowa

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:

III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
certyfikaty i standardy dotyczące przedmiotu zamówienia wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ dla zadania 1 K1 w poz.: 7, 11,12,13
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 95
2 - okres gwarancji - 5
IV.2.2)

Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)

Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
https://szp.sggw.pl/admin/podglad.php?id=3255
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Leśny Adres Ul. Nowoursynowska 159, bud. 34, pokój 2/78B Kod pocztowy, miejscowość, województwo 02-776 Warszawa, mazowieckie.

IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
16.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Wydział Leśny SGGW, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, bud. 34, pokój 2/78B..

IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Dostawa różnorodnego sprzętu komputerowego dla Wydziału Leśnego SGGW zadanie 1.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnorodnego sprzętu komputerowego dla Wydziału Leśnego SGGW. W skład zamówienia wchodzą: Zadanie 1: zestaw komputerowy - K1 (2 sztuki), komputer przenośny (notebook) - N1 (1 sztuka), Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. Załącznik nr 2 do umowy zawiera wyszczególnienie wymaganych parametrów technicznych sprzętu. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ użył nazw własnych oraz producentów niektórych podzespołów ze względu na brak możliwości opisu w inny jednoznaczny sposób. Nazwy własne oraz producenci zostali podani ze względu na przejrzystość zapisu, umożliwiające oferentom w sposób trafny zrozumieć jaki asortyment Zamawiający ma na myśli. Opis ten jasno przedstawia wymogi co do wymogów jakościowych, technicznych zamawianego asortymentu. W przypadku produktów wymienionych z nazwy, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, okres żywotności, funkcjonalne i użytkowe, jak te określone w opisie przedmiotu zamówienia i w formularzu kalkulacji cenowej. W celu potwierdzenia równoważności, Wykonawca dołączy karty katalogowe lub inne dokumenty np. wydruki ze strony internetowej zawierające opis techniczny zaoferowanych produktów...

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Okres w dniach: 21.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Dostawa różnorodnego sprzętu komputerowego dla Wydziału Leśnego SGGW - zadanie 2.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnorodnego sprzętu komputerowego dla Wydziału Leśnego SGGW. W skład zamówienia wchodzą: Zadanie: 2 zestaw komputerowy - K2 (1 sztuka), Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. Załącznik nr 2 do umowy zawiera wyszczególnienie wymaganych parametrów technicznych sprzętu. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ użył nazw własnych oraz producentów niektórych podzespołów ze względu na brak możliwości opisu w inny jednoznaczny sposób. Nazwy własne oraz producenci zostali podani ze względu na przejrzystość zapisu, umożliwiające oferentom w sposób trafny zrozumieć jaki asortyment Zamawiający ma na myśli. Opis ten jasno przedstawia wymogi co do wymogów jakościowych, technicznych zamawianego asortymentu. W przypadku produktów wymienionych z nazwy, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, okres żywotności, funkcjonalne i użytkowe, jak te określone w opisie przedmiotu zamówienia i w formularzu kalkulacji cenowej. W celu potwierdzenia równoważności, Wykonawca dołączy karty katalogowe lub inne dokumenty np. wydruki ze strony internetowej zawierające opis techniczny zaoferowanych produktów...

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30.20.00.00-1.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Okres w dniach: 21.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji - 5