Najnowsze ZLECENIA

Dostawa materiałów do produkcji poligraficznej, numer sprawy: NW/01/2016



Typ ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Kategoria zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Typ ogłoszenia
Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych
Zamawiający:
Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy
Rodzaj zamawiającego:
Podmiot prawa publicznego
Miasto:
Warszawa
Województwo:
mazowieckie
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Termin składania wniosków:
16-06-2016
Data publikacji ogłoszenia:
07-06-2016
Numer ogłoszenia:
1/2016/72751

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych
Wszelkie uwagi wnioski dotyczące publikowanych treści nalezy kierować na adres strony
www.uzp.gov.pl

Treść przetargu:
Radom: Dostawa Materiałów Do Produkcji Poligraficznej, Numer Sprawy: NW/01/2016

Numer Ogłoszenia: 72751 - 2016; Data Zamieszczenia: 07.06.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Pułaskiego 6/10, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3644241, faks 048 3644760.

Adres Strony Internetowej Zamawiającego:
www.itee.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
Dostawa materiałów do produkcji poligraficznej, numer sprawy: NW/01/2016.

II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
dostawy.

II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy papieru offsetowego, papieru kredowanego, kartonu, tektury introligatorskiej i papieru pakowego do produkcji poligraficznej, w okresie od daty zawarcia umowy do 31.12.2017 r. Zamówienie jest podzielone na 5 części. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy i mają obejmować dostawę materiałów do siedziby Instytutu w Radomiu, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Ilości i terminy poszczególnych dostaw będą ustalane na bieżąco. Szczegółowe wymagania dla przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

II.1.5)


Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.99.00.00-6.

II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja Na Temat Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:

III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wskazanego w punkcie III.4.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż w terminach określonych w punkcie III.4.3.1; 4. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY

Przewiduje Się Istotne Zmiany Postanowień Zawartej Umowy W Stosunku Do Treści Oferty, Na Podstawie Której Dokonano Wyboru Wykonawcy:

Dopuszczalne Zmiany Postanowień Umowy Oraz Określenie Warunków Zmian

1) Jeżeli średnie ceny rynkowe materiałów będących przedmiotem ulegną zmianie o więcej niż 3%, dopuszcza się zmianę cen jednostkowych netto (bez podatku VAT) dostarczanych materiałów. Zmiany mogą następować po łącznym spełnieniu następujących warunków: a) nie częściej niż co 3 miesiące, przy czym pierwsza zmiana nie może być dokonana wcześniej niż po 3 miesiącach od daty zawarcia umowy; b) na pisemny, uzasadniony wniosek jednej ze Stron umowy. 2) Gdy z uwagi na zmianę obowiązującej stawki VAT wystąpi potrzeba zmiany wynagrodzenia wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)

Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.itee.radom.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Pułaskiego 6/10, 26-600 Radom, pokój nr 211 Ł.

IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
16.06.2016 godzina 11:30, miejsce: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Pułaskiego 6/10, 26-600 Radom, pokój nr 112 C.

IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Zadanie 1: Papier offsetowy III klasy.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Papier offsetowy III klasy, produkowany bez udziału chloru elementarnego; format: A1, B1, 63 x 88 cm, 72 x 102 cm; gramatura: 70, 80, 90, 100, 120, 140, 170, 190 [g/m2] w łącznej, szacowanej ilości ok.79 500 kg, spełniający wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.99.00.00-6.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zadanie nr 2: Papier kredowany dwustronnie, błyszczący i matowy.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Papier kredowany dwustronnie, błyszczący i matowy, powlekany 2 lub 3 - krotnie; format: A1, B1, 88x63 cm, 64x92 cm, 72x102 cm; gramatura: 100, 115, 130, 150, 170, 200, 250, 300 [g/m2], w łącznej szacowanej ilości ok. 81 000 kg, spełniający wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.99.00.00-6.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zadanie nr 3: Karton kredowany jednostronnie, o białym spodzie.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Karton kredowany jednostronnie o białym spodzie; format: 70x100, 100x70, 61x86, 86x61 [cm], gramatura: 230 - 255 g/m2, spełniający wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.99.00.00-6.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Zadanie nr 4: Tektura introligatorska do opraw twardych.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Tektura introligatorska do opraw twardych; grubość 1,25 mm, 2,5 mm; format: 70x100, 61x86, 86x61 cm, spełniająca wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.99.00.00-6.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 75
2. Gładkość strony wierzchniej - 5
3. Gładkość strony spodniej - 5
4. Zdolność pobierania użytku A4 przez ssawki maszyny Kolbus DAS 36 - 10
5. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Zadanie nr 5: Papier pakowy siarczanowy jednostronnie gładzony typu kraft.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Papier pakowy siarczanowy jednostronnie gładzony prążkowany lub gładki, w kolorze naturalnym, typu kraft, arkusze formatu 105x126 cm, gramatura 70 g/m2. Papier powinien być wyprodukowany z drewna certyfikowanego wg systemu FSC i powinien spełniać wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.99.00.00-6.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. Czas dostawy - 5