Najnowsze ZLECENIA

Dostawa fabrycznie nowych cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych do kopiowania, drukowania i skanowania w kolorze.



Typ ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Kategoria zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Typ ogłoszenia
Urządzenia fotokopiujące
Zamawiający:
Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa
Rodzaj zamawiającego:
Inny: Państwowa osoba prawna
Miasto:
Warszawa
Województwo:
mazowieckie
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Termin składania wniosków:
07-06-2016
Data publikacji ogłoszenia:
24-05-2016
Numer ogłoszenia:
1/2016/131610

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych
Wszelkie uwagi wnioski dotyczące publikowanych treści nalezy kierować na adres strony
www.uzp.gov.pl

Treść przetargu:
Warszawa: Dostawa Fabrycznie Nowych Cyfrowych Urządzeń Wielofunkcyjnych Do Kopiowania, Drukowania I Skanowania W Kolorze.

Numer Ogłoszenia: 131610 - 2016; Data Zamieszczenia: 24.05.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa , ul. Inflancka 4, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 452 54 00, faks 22 452 55 84.

Adres Strony Internetowej Zamawiającego:
www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych do kopiowania, drukowania i skanowania w kolorze..

II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
dostawy.

II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 fabrycznie nowych cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych do kopiowania, drukowania i skanowania w kolorze wraz z ich serwisem gwarancyjnym oraz materiałami eksploatacyjnymi oraz oprogramowaniem do zarządzania urządzeniami. Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności następujący zakres czynności Wykonawcy: - dostarczenie urządzeń do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, - instalacja i uruchomienie urządzeń w pomieszczeniach Zamawiającego, - szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, -dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń, - materiały eksploatacyjne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzenia, w tym tonery w ilości, która zapewni wydrukowanie minimum 15 000 stron kolorowych A4 zgodnie z ISO 10798 oraz 25 000 stron czarno białych przez każde z dostarczonych urządzeń i bębny w ilości, która zapewni wydrukowanie minimum 120 000 stron kolorowych A4 przez każde z dostarczonych urządzeń. Dostarczone materiały muszą być nowe i nieużywane, pierwszej kategorii oraz zalecane przez producenta oferowanych urządzeń. -zapewnienie świadczenia przez autoryzowany serwis obsługi serwisowej urządzeń przez cały okres obowiązywania gwarancji, zgodnie z wymogami opisanymi w pkt. 3.8. SIWZ. -dostarczenia i zainstalowanie oprogramowania do zarządzania urządzeniami. Oprogramowanie ma pozwalać na automatyczne, stałe monitorowanie zakupionych urządzeń poprzez sieć komputerową Zamawiającego. Oprogramowanie ma zbierać informacje dotyczące m. in. o liczniku, poziomie tonera, poziomie papieru, zacięciach, nazwie modelu i producenta, numerze IP, numerze MAC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis parametrów sprzętu określony został w SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

II.1.5)


Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30.12.12.00-5.

II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
nie.

II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia Do Wykonywania Określonej Działalności Lub Czynności, Jeżeli Przepisy Prawa Nakładają Obowiązek Ich Posiadania

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ.

III.3.2) Wiedza I Doświadczenie

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 dostawy sprzętu (urządzeń wielofunkcyjnych) o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda z dostaw. Ocena spełnienia tego wymogu dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 10.1.1, 10.1.2 i 10.1.3 SIWZ.

III.3.3) Potencjał Techniczny

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ.

III.3.4) Osoby Zdolne Do Wykonania Zamówienia

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ.

III.3.5) Sytuacja Ekonomiczna I Finansowa

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Dowodami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie są: a) poświadczenie, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a), W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 10.1.2. SIWZ, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt a) i b) powyżej.;
III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

inne dokumenty
Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanego sprzętu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do umowy - Specyfikacja Urządzeń w pkt. (wymagania dodatkowe).
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja Wykonawcy, czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wraz ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru/ów, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazanie ich wartości bez kwoty podatku (wg załącznika nr 9 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 60
2 - wydłużenie okresu gwarancji - 25
3 - rozdzielczość skanowania - 15
IV.2.2)

Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)

Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.anr.gov.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
Agencja Nieruchomości Rolnych Biuro Prezesa, ul. Inflancka 4, 00-189 Warszawa.

IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
07.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Biuro Prezesa, ul. Inflancka 4, 00-189 Warszawa, p. 1. kancelaria.

IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie