Najnowsze ZLECENIA

DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ w okresie od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r.



Typ ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Kategoria zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Typ ogłoszenia
Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Dąbrówki
Rodzaj zamawiającego:
Inny: Jednostka samorządowa - szkoła podstawowa
Miasto:
Mińsk Mazowiecki
Województwo:
mazowieckie
Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Termin składania wniosków:
14-06-2016
Data publikacji ogłoszenia:
06-06-2016
Numer ogłoszenia:
1/2016/71363

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych
Wszelkie uwagi wnioski dotyczące publikowanych treści nalezy kierować na adres strony
www.uzp.gov.pl

Treść przetargu:
Mińsk Mazowiecki: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJw Okresie Od 01 Września 2016r. Do 31 Grudnia 2016r.

Numer Ogłoszenia: 71363 - 2016; Data Zamieszczenia: 06.06.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie Ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie Dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Dąbrówki , ul. Dąbrówki 10, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582544, faks 025 7582544.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka samorządowa - szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa Nadana Zamówieniu Przez Zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ w okresie od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r..

II.1.2) Rodzaj Zamówienia:
dostawy.

II.1.4) Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim w okresie od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 3 /pakiet 1-pakiet 7) będący integralną częścią SIWZ. Podane w formularzu asortymentowo- cenowym ilości produktów żywnościowych określają przewidywane zapotrzebowanie stołówki na w/w produkty w okresie trwania umowy. Produkty żywnościowe muszą być dostarczane własnym samochodem dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo - cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Produkty żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi aktualnego prawa żywnościowego w momencie dostarczania, w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (jednolity tekst Dz.U. z 2015r. poz. 594 z póź. zm.), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2015r., poz.1256), wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi : - odpowiednie normy jakościowe lub atesty, - odpowiednie oznakowanie między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, - odpowiedni sposób przewożenia towarów- zachowanie rozdzielności transportu, - odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych artykułów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem , mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw zgodnie z aktualnymi potrzebami Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczyć pomiędzy godziną 6.00 , a 6.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany postanowień umowy poprzez zmianę wartości zamówienia o 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania działalności stołówki. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakupie nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru..

II.1.5)


Przewiduje Się Udzielenie Zamówień Uzupełniających
Określenie Przedmiotu Oraz Wielkości Lub Zakresu Zamówień Uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.

II.1.7) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Częściowej:
tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy Dopuszcza Się Złożenie Oferty Wariantowej:
nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja Na Temat Wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca nie jest zobowiązany zabezpieczyć składanej oferty wadium. W niniejszym postępowaniu wadium nie pobiera się.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia Do Wykonywania Określonej Działalności Lub Czynności, Jeżeli Przepisy Prawa Nakładają Obowiązek Ich Posiadania

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.2) Wiedza I Doświadczenie

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.3) Potencjał Techniczny

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.4) Osoby Zdolne Do Wykonania Zamówienia

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.5) Sytuacja Ekonomiczna I Finansowa

Opis Sposobu Dokonywania Oceny Spełniania Tego Warunku

Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W Zakresie Wykazania Spełniania Przez Wykonawcę Warunków, O Których Mowa W Art. 22 Ust. 1 Ustawy, Oprócz Oświadczenia O Spełnianiu Warunków Udziału W Postępowaniu Należy Przedłożyć:

potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W Zakresie Potwierdzenia Niepodlegania Wykluczeniu Na Podstawie Art. 24 Ust. 1 Ustawy, Należy Przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 3/ pakiet 1-7 do SWIZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb Udzielenia Zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 96
2 - Termin płatności - 4
IV.2.2)

Przeprowadzona Będzie Aukcja Elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY

Przewiduje Się Istotne Zmiany Postanowień Zawartej Umowy W Stosunku Do Treści Oferty, Na Podstawie Której Dokonano Wyboru Wykonawcy:

Dopuszczalne Zmiany Postanowień Umowy Oraz Określenie Warunków Zmian

Z uwzględnieniem art. 144, ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) Ustawowa zmiana stawki podatku VAT, 2) Zmianę wartości zamówienia o 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania działalności stołówki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)

Adres Strony Internetowej, Na Której Jest Dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.dabrowki.biposwiata.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Można Uzyskać Pod Adresem:
W siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 11 Szkoły Podstawowej nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim, ul. Dąbrówki 10 w godzinach 8.00 do 15.00.

IV.4.4) Termin Składania Wniosków O Dopuszczenie Do Udziału W Postępowaniu Lub Ofert:
14.06.2016 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 11 Szkoły Podstawowej nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim, ul. Dąbrówki 10..

IV.4.5) Termin Związania Ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy Przewiduje Się Unieważnienie Postępowania O Udzielenie Zamówienia, W Przypadku Nieprzyznania Środków Pochodzących Z Budżetu Unii Europejskiej Oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków Z Pomocy Udzielonej Przez Państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia O Wolnym Handlu (EFTA), Które Miały Być Przeznaczone Na Sfinansowanie Całości Lub Części Zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
mięso i wędliny.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
CPV 15000000-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne. Sukcesywna dostawa do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim w okresie od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 3/pakiet 1 do SIWZ ( formularz asortymentowo-cenowy) przez okres 4 miesięcy..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15.00.00.00-8.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 96
2. Termin płatności - 4

CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
warzywa i owoce świeże.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
CPV 03000000-1 produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne. Sukcesywna dostawa do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim w okresie od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 3/pakiet 2 do SIWZ ( formularz asortymentowo-cenowy) przez okres 4 miesięcy..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
03.00.00.00-1.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 96
2. Termin płatności - 4

CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
różne produkty spożywcze.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
CPV 15000000-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, 03000000-1 produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne. Sukcesywna dostawa do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim w okresie od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 3/pakiet 3 do SIWZ ( formularz asortymentowo-cenowy) przez okres 4 miesięcy..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 96
2. Termin płatności - 4

CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
wyroby garmażeryjne.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
CPV 15000000-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne. Sukcesywna dostawa do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim w okresie od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 3/pakiet 4 do SIWZ ( formularz asortymentowo-cenowy) przez okres 4 miesięcy..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15.00.00.00-8.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 96
2. Termin płatności - 4

CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
ryby.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
CPV 15000000-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Sukcesywna dostawa do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim w okresie od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 3/pakiet 5 do SIWZ ( formularz asortymentowo-cenowy) przez okres 4 miesięcy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15.00.00.00-8.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 96
2. Termin płatności - 4

CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
pieczywo i wyroby cukiernicze.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
CPV - 1581000-9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Sukcesywna dostawa do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim w okresie od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 3/pakiet 6 do SIWZ ( formularz asortymentowo-cenowy) przez okres 4 miesięcy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15.81.00.00-9.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 96
2. Termin płatności - 4

CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
nabiał i przetwory mleczne.

1) Krótki Opis Ze Wskazaniem Wielkości Lub Zakresu Zamówienia:
CPV - 15500000-3 produkty mleczne Sukcesywna dostawa do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim w okresie od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 3/pakiet 7 do SIWZ ( formularz asortymentowo-cenowy) przez okres 4 miesięcy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15.50.00.00-3.

3) Czas Trwania Lub Termin Wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria Oceny Ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 96
2. Termin płatności - 4