Kameg Kamil Szarszewski
Informacje:Galeria:
983
Użytkownik:
Kontakt:
UWAGA! zadźwoń i powołaj się na TuFachowiec.pl (otrzymasz rabat do 5%)
Obszar działalności:
Godziny pracy:
Zakres działalności
Komputery, Drukarki, GSM, HDD, Laptopy, Palmtopy, Routery, Switche, Konsole do gier, Telefony komórkowe, Alarmowe systemy, Serwis sprzętu biurowego,
Opis usługi
Problemy z komputerem mogą przytrafić się każdemu i w najmniej spodziewanym momencie. Bardzo często przyczyną kłopotów są wirusy czasami zawodzi sam sprzęt. Zdarza się również, że w codziennym użytkowaniu komputera nie potrafimy poradzić sobie z zainstalowaniem nowego sprzętu, oprogramowania czy ustawieniami programu.
Długoletnie doświadczenie w zakresie naprawy, diagnostyki sprzętu komputerowego i oprogramowania, ciągły rozwój i podnoszeniu kwalifikacji umożliwia coraz lepiej spełniać oczekiwania klienta.
Zakładamy i administrujemy sieci. Sprzedajemy oprogramowanie oraz je serwisujemy. Zajmujemy się sprzedażą oraz serwisem nowego i używanego sprzętu komputerowego. Jako pierwsi na rynku płockim oferujemy indywidualną opiekę serwisu bankowości elektronicznej MULTICASH - stałe umowy serwisowe lub indywidualne zlecenia jednorazowe. Jedną z podstawowych działalności są stałe umowy serwisowe.
Taka forma współpracy zapewnia wysoką jakość pracy systemów komputerowych (np.sieci). Umowa taka zapewnia szybki czas reakcji serwisu, regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania. Umowy serwisowe opłacane są na zasadzie abonamentu miesięcznego w formie ryczałtu. Drugą metodą współpracy są usługi doraźne. Oferujemy krótki czas reakcji i nasze doświadczenie. Usługi doraźne płatne są jednorazowo po wykonaniu usługi.
Słowa kluczowe:
Opis firmy
Naprawy laptopów wszystkich
marek !!!
Serwis komputerowy Płock i okolice
Problemy z komputerem mogą przytrafić się każdemu i w najmniej spodziewanym momencie. Bardzo często przyczyną
kłopotów są wirusy czasami zawodzi sam sprzęt. Zdarza się również, że w codziennym użytkowaniu komputera nie potrafimy
poradzić sobie z zainstalowaniem nowego sprzętu, oprogramowania czy ustawieniami programu.
Długoletnie doświadczenie w zakresie naprawy, diagnostyki sprzętu komputerowego i oprogramowania, ciągły rozwój i
podnoszeniu kwalifikacji umożliwia coraz lepiej spełniać oczekiwania klienta.
Zakładamy i administrujemy sieci. Sprzedajemy oprogramowanie oraz je
serwisujemy. Zajmujemy się sprzedażą oraz serwisem nowego i używanego
sprzętu komputerowego.
Jako pierwsi na rynku płockim oferujemy indywidualną opiekę
serwisu bankowości elektronicznej MULTICASH - stałe umowy serwisowe lub
indywidualne zlecenia jednorazowe.
Jedną z podstawowych działalności są stałe umowy serwisowe.
Taka
forma współpracy zapewnia wysoką jakość pracy systemów komputerowych
(np.sieci). Umowa taka zapewnia szybki czas reakcji serwisu, regularną
diagnostykę sprzętu i oprogramowania. Umowy serwisowe opłacane są na
zasadzie abonamentu miesięcznego w formie ryczałtu.
Drugą metodą współpracy są usługi doraźne. Oferujemy krótki czas reakcji
i nasze doświadczenie. Usługi doraźne płatne są jednorazowo po
wykonaniu usługi.
W czym mogę pomóc?
Instalacja oprogramowania
- podział na partycje FAT, NTFS
- instalacja systemów operacyjnych
9x, 2000, XP (Windows Media Center), Mandiva, Mandrake, Windows Vista
Home, Windows Vista Enterprise, Windows Vista Ultimate, Windows 7
Starter, Windows 7 Home Premium, Windows 7 Professional, Windows 7
Ultimate, Windows 8, Windows 8.1
- aktualizacje, instalacja servicepack
- spolszczenie oprogramowania
- pomoc przy legalnym przejściu z Windows Vista Enterprise i Ultimate na Windows XP
- instalacja sterowników kart dźwiękowych, kart graficznych, płyt
głównych, drukarek, skanerów i innych urządzeń peryferyjnych
- dobór odpowiednich sterowników do kontrolerów dysków sata (serial ata)
- instalacja programów, gier
Testowanie sprawnego lub uszkodzonego sprzętu
- testowanie i sprawdzanie sprzętu komputerowego (problemy z kompatybilnością)
- sprawdzanie urządzeń peryferyjnych (drukarka, skaner, itd.)
- diagnozowanie
Poprawa działania systemów windows NT, 2000, XP, Vista, 7, 8, 8.1
- zawieszanie się systemu
- "nienormalne" zachowanie systemu operacyjnego (czarny ekran, niebieski ekran z białymi literami tzw. bluescreen)
- usuwanie "dziwnych komunikatów" często związanych z zawirusowaniem
- brak możliwości dostępu do danych, menadżera zadań lub rejestru systemowego
Przywrócenie sprawności zestawów komputerowych oraz laptopów
- wymiana uszkodzonych części
- usuwanie awarii sprzętu komputerowego
- programowanie uszkodzonego biosu płyty głównej za pomocą programatora
- wymiana uszkodzonych elementów elektronicznych (kondensatory,
przepalone rezystory łącznie z rozbudowanymi układami scalonymi BGA (
reballing ) itp.), złącza, sloty, gniazda zasilania znajdujące się na
płytach głównych, kartach graficznych i w laptopach wszystkich marek
Modernizacja i rozbudowa
- dokładanie pamięci,
- instalacja dodatkowych kart, portów i rozszerzeń
- pomoc przy zakupie komputera i poszczególnych elementów
- programowa aktualizacja firmware oraz biosu
Podział łącza internetowego
- podział łącza internetowego (przewodowo i bezprzewodowo WIFI)
- konfiguracja routerów i access pointów (3com, cisco, d-link, linksys,
tp-link, fritz!box, planet, huawei, zte, pentagram, asmax, edimax i
inne)
- ustawienia zabezpieczeń w sieciach WIFI (wep, wpa, wpa2, ukrywanie
SSID, dostęp dla konkretnych sprzętowych adresów karty sieciowej (MAC
address) )
Usuwanie "niechcianych" elementów systemu (czyszczenie rejstru)
- usuwanie pozostałości po instalowanym oprogramowaniu i nieudanych
próbach usunięcia lub ponownej instalacji (wpisy w rejestrach, ukryte
pliki na dysku)
- usuwanie rotkitów, wirusów, trojanów, programów szpiegujących
- usuwanie programów blokujących system: Security Shield, Live Security
Platinum, System Progressive Protection, Windows Internet Booster, Disk
Antivirus Professional i wirus Weeslof - komputer został zablokowany z
powodu naruszenia prawa polskiego, policja polska cyberprzestępczość
departament)
- usuwanie ikonek XXX
Archiwizacja danych
- archiwizacja danych na płytach CD i DVD lub pendrive
- tworzenie kopii zapasowej dysków (obrazy ISO)
Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu komputerowego
- usuwanie kurzu,
- dobór wentylacji w obudowie
- ergonomiczne ułożenie okablowania
- wymiana hałaśliwych wiatraków (również na kartach graficznych)
- jeżeli twardy dysk uszkodził się podczas pracy w komputerze a nie w
wyniku upadku lub uszkodzenia mechanicznego jest duża szansa, że dane
uda się odzyskać
- jeżeli karta pamięci lub pendrive zostały uszkodzone elektronicznie
(np. pendrive po włożeniu do portu usb nie zostaje rozpoznany przez
system) możliwość odzyskania danych również istnieje
- poważne uszkodzenia mechaniczne (złamania karty pamięci) wykluczają jakąkolwiek możliwość odzyskania danych
Opinie (0)
Dodaj swoją opinię