id: 30

WOJE WWW - czyli Jak stworzyć stronę internetową i jakie koszty się z tym wiążą


Autor: Daniel
Data dodania: 06-07-2016
Kategoria: Sklepy internetowe

Artykuł:

WOJE WWW - 
czyli Jak stworzyć stronę internetową i jakie koszty się z tym wiążą ?

Z pewnością często korzystasz z internetu,
przeglądasz multum stron internetowych, niektóre zwracają większą uwagę,
niektóre mniejszą. Często wzbudzają zaufanie i ewidencje „tryskają”
profesjonalizmem, taką właśnie stroną powinieneś się chwalić.

Jako rzetelny fachowiec w swojej branży, zapewne
wiesz już Jakiego rodzaju usługi ma prezentować Twoja strona, czy sklep
internetowy. Potrzebujesz, w zasadzie powinieneś dowiedzieć się, co zrobić ,
aby skutecznie wypełniała swoje cele, przyciągała użytkowników i wyróżniała się
na tle konkurencji.

Przejrzysta i użyteczna

Twoja strona powinna być czytelna i prosta w
obsłudze. zasada im mniej tym lepiej sprawdza się tu doskonale i oznacza Mniej
znaczy więcej ! Całość musi tworzyć przejrzysty i spójny obraz, dlatego ważne
jest, aby zastosować umiar. Należy umiejętnie dobrać najistotniejsze
informacje, wyeksponować swoje usługi i specjalizacje.

Akapity i teksty rozmieszczone prawidłowo, szata
graficzna - należy ograniczyć rodzaje czcionek i paletę kolorów.

Pierwsze wrażenie to najważniejsza sprawa!

Twoja strona przy pierwszym spojrzeniu, powinna
wzbudzić zainteresowanie, pozytywne wrażenie. Taka wizualizacja może pomóc, aby
potencjalny użytkownik pozostał na stronie i chciał dokładnie wczytać się w jej
treść.

Mniej znaczy więcej - użyteczna strona www

Użyteczność strony to przede wszystkim swobodne i
bezproblemowe szybkie korzystanie z niej przez każdego poruszanie się po niej
ma sprawić użytkownikowi przyjemność oraz poczucie płynnego i łatwego badania
Twojej strony. Trzeba pamiętać, że każda napotkana przeszkoda, na przykład
niedziałający link czy problem z otworzeniem wybranej zakładki, zwiększa
prawdopodobieństwo, iż użytkownik ,po prostu opuści stronę i poszuka ciekawszej
oraz prostszej w obsłudze.

Twoja strona internetowa i urządzenia mobilne To
niezwykle ważna kwestia w czasach bardzo szybkiego rozwoju  technologicznego.

Strona responsywna to taka, która zapewnia
potencjalnemu użytkownikowi łatwe i poprawne korzystanie z niej za pomocą
telefonu komórkowego czy tabletu. Taka strona, daje nam gwarancję, że te same
treści będą wyglądały tak samo przejrzyście i profesjonalnie, jak na komputerze
czy laptopie.

Warto pamiętać i zwrócić szczególną uwagę, że w
rankingach wyszukiwarek mobilnych, jeden adres URL, umożliwi Ci łatwiejsze
indeksowanie I strona będzie automatycznie wyżej pozycjonowana.

  Zawartość strony / Obecne Trendy

Dobra strona internetowa powinna zawierać dużo
przejrzystych, profesjonalnych i jednocześnie stosunkowo krótkich tekstów. W
zależności od branży, form zlecenia jakimi się zajmujesz, Twoja strona
internetowa powinna być swego rodzaju wizytówką Ciebie, jako dobrego,
doświadczonego, sprawdzonego i zaufanego fachowca. Postaw na odcienie
niebieskiego i granatu. Dodaj jeszcze maksymalnie jedną intensywniejszą barwę.
Paleta  trzech kolorów to według
sprawdzonych ekspertów i fachowców, którzy są na rynku od kilkunastu lat. To
absolutne maximum, jeśli chodzi o całość szaty graficznej strony.  Duża czcionka, stosunkowo krótkie, ale
szczegółowe opisy.

Warto zwrócić uwagę na chwytliwe, ciekawe i dobrze
wyeksponowane hasła i nazwy usługi, które zamierzasz umieścić na swojej
stronie. Ważną kwestią, jest także innowacyjność strony internetowej. To przede
wszystkim, płynność i prosty w obsłudze schemat działania zakładek oraz
podkategorii. Pamiętaj, że tak naprawdę, dobrze zrobioną stroną internetową,
możesz odpowiednio nakierować potencjalnego klienta. Niczym magiczną różdżką,
kierujesz jego kursorem myszki w zakładkę KONTAKT.

Strona nie może być także zbyt uboga, skromna i mało
zasobna w teksty. Powinna mieć zintegrowanego bloga, koniecznie w domenie w
której działa strona czyli np. jeśli adres naszej strony internetowej to
www.tufachowiec.pl to blog powinien być umieszczony w podkatalogu a nie w
subdomenie, czyli  -
www.tufachowiec.pl/blog/ , nie - blog.tufachowiec.pl.

Przykładowa subdomena - blog.tufacowiec.pl ,to tak
naprawde odrębna strona internetowa, której google w zasadzie nie widzi w
pozycjonowaniu domeny głównej.

A więc, bloga nie powinno się stawiać na subdomenie
tylko w podkatalogu. Blog musi być integralną częścią strony,  inaczej jego potencjał będzie zmarnowany, a
Ty  stracisz tylko czas i nerwy.

Regularne pisanie bloga, autentycznego,
zawierającego konkretne zlecenia czy usługi, cenne porady i uwagi dotyczących
towarów, którymi są zainteresowani Twoi odbiorcy. Dodatkowo, zupełnie
bezinteresownie, Twoja baza wiedzy przykładowo 
rozwiąże ich jakiś problem - to wzbudza zaufanie i  ma największą wartość. Jeśli te warunki nie
są spełniane, internauta zazwyczaj szybko traci zainteresowanie treścią i
opuści Twoja stronę internetową. Z kolei, to ma bardzo niekorzystny wpływ na
tzw. bounce rate. Im wyższy jest bounce rate , tym gorzej dla pozycji Twojej
strony internetowej w google. Google „widzi” słowo kluczowe, po którym znalazł
Cie potencjalny klient, że jest nie adekwatne do treści które tam zobaczył,
ponieważ  szybko stracił zainteresowanie
nimi, więc zapewne nie było to coś, czego oczekiwał, a Google bardzo sobie ceni
tzw. trafność wyników, jeśli chodzi o słowa kluczowe.

Najważniejsza rada, nie piszcie językiem „szefa
szefów” , czy  eksperta i fachowca w
jednym. Ważne, by pisać językiem, który przede wszystkim ma na celu rozwiązać
czyjeś problemy. Im dłuższy artykuł tym lepiej. Zarówno dla Ciebie, jak i
Klienta i dla Google, to jest tzw. model 3 WINS, wygrywasz Ty, bo zyskujesz
zarówno zainteresowanie Google jak i potencjalnego klienta, wygrywa Google, bo
daje użytkownikom trafne wyniki, wygrywa Klient, bo zyskuje cenną , wartościową
informację za darmo.

Znasz słowa kluczowe, które wpisują Twoi potencjalni
klienci w Google ? Zakładam, że tak. Więc piszesz artykuły, w których te
słowa/frazy powinny się pojawiać. Jeśli tego nie zrobisz, zaniżysz
pozycjonowanie. Będzie bardzo drogie i nie efektywne.

Jak znaleźć słowa kluczowe które wpisują w Google
twoi potencjalni klienci ?

Jest mnóstwo narzędzi ale najlepszym z nich jest
oczywiście narzędzie google tzw. „planer słów kluczowych” , jest on dostępny z
poziomu konta google adwords które można założyć za darmo. To najprostszy i
najszybszy oraz najtańszy sposób analizy słów kluczowych czyli tego które z nich
warto pozycjonować i o których warto pisać na blogu.

Budowa stron internetowych ze
zintegrowanymi blogami, sklepami internetowymi, portalami społecznościowymi.
Jakiej firmie, a może osobie to zlecić , ile to kosztuje i czy warto
inwestować?

Rozbieżność cenowa w ekstremalnych przypadkach może wynosić od 100 do
kilku tysięcy złotych. Scenariusz tego typu powtarza się bardzo często.
Każdy
fachowiec, wykonawca pracujący w branży, spotkał się zapewne ze z zjawiskiem -
„kumpel mi zrobi po taniości” w tej czy innej formie. To może stanowić
przekonanie, że tą samą ofertę jak i formę usługi jest w
stanie zapewnić mi znajomy lub członek rodziny ,  za symboliczną kwotę
, w
stosunku do wyceny zlecenia czy  usługi
przez agencję / firmę .

W sieci istnieje sporo stron, które
według znawców , powinno z niej zniknąć lub zostać zredagowane. Jest to na tyle
powszechne zjawisko , ze
większość użytkowników nie chce mieć nowoczesnej i
profesjonalnej witryny. Wybierają prostą kopię stron, niestety zazwyczaj  niskiej jakości, statycznych, nierozwijanych.
To ewidentnie rozpowszechni złe wzorce i wyobrażenia na temat własnej strony
internetowej.

Brak wiedzy na temat ilości i specyfiki pracy oraz wymaganej wiedzy przy
tworzeniu strony internetowej prowadzi do uproszczeń
 –  automatycznie
uruchomiamy myślenie – ale to przecież tylko trochę tekstu i parę zdjęć
wrzucone do internetu. Każdy umie to zrobić dobrze, szybko i na pewno nie
drogo.

To jest
błędne myślenie.

Pamiętaj!
Umiejętne stworzona i prowadzona strona Internetowa, to inwestycja, która
przynosi ogromne zyski!

Życzę
powodzenia Drodzy Fachowcy !